Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Går det an å snakke om noe annet enn tenner? :p

Vi kan snakke om hvor snille folka på expert er med meg?

 

Jeg har ødelagt min 7 creative spiller på to år nå. Jeg leverer den på rep, og de ringer i dag. "Hei, vi fikk ikke reparert spilleren, så om du bare kan komme innom en dag, så kan vi bestille ny spiller til deg." :)

 

Hurra for god kundeservice :D

Lenke til kommentar
Hva slags smak? :wow:

"Ingen smak i munnen"-smaken. Den du får når du ikke har spist eller drukket på lenge. Kan med hell sammenlignes med smaken du har i munnnen når du våkner.... :-)

fuktighet? Mener å huske at smakskjertlene krever vann for å fungere. Og når du ikke har fått i deg noe mat/drikke har du produsert relativt lite spytt (eller no?) og samme om morraen egentlig.

Lenke til kommentar
Jeg har ødelagt min 7 creative spiller på to år nå. Jeg leverer den på rep, og de ringer i dag. "Hei, vi fikk ikke reparert spilleren, så om du bare kan komme innom en dag, så kan vi bestille ny spiller til deg." :)

Expert forøvrig en av de få elektronikk-kjedene vi ikke har hatt trøbbel med, men vi handler aldri der av en eller annen grunn :blink:

(Elkjøp, bare trøbbel med mobil-telefoner, Euronics, dårlig utvalg og bare trøbbel, Spaceworld, legger nesten en sjettedel ekstra i pris på alt, Telekiosken, enda mer mobil trøbbel)

Lenke til kommentar

Hmm. Så en rar "begravelse" på TV.

 

Husker når jeg gikk i 4-5. klasse, og det var i klassen som døde. Ho var buddhist. DET var en rar begravelse. Masse vietnamesere som kom i jogggedress og gikk ut midt i begravelsen for å røykte. Stod to munker og "nynna" monotont mens de slo to steiner mot hverandre. Så måtte alle rundt kista som stod åpen. Også kom det en mann og holdt en laaang tale - på vietnamesisk. Når ho lå nedi jorda heiv de leker og sånt ned på kista. Det var rart.. :hmm:

Lenke til kommentar
Expert forøvrig en av de få elektronikk-kjedene vi ikke har hatt trøbbel med, men vi handler aldri der av en eller annen grunn :blink:

(Elkjøp, bare trøbbel med mobil-telefoner, Euronics, dårlig utvalg og bare trøbbel, Spaceworld, legger nesten en sjettedel ekstra i pris på alt, Telekiosken, enda mer mobil trøbbel)

Spaceworld nektet å bytte in-ear pluggene mine. Noen hadde visst bitt på de :hmpf:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...