Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg slipper regulering - SUCKERZZ!!

Da kommer du aldri til å sette slik pris på de glatte tennene dine slik som vi som har hatt regulering gjør. Tenk.

 

Jeg og, men det går alltid greit. Det verste er de jævlige lydene fra boringa.

Aldri borret, jeg. :wee:

Lenke til kommentar
Jeg slipper regulering - SUCKERZZ!!

Da kommer du aldri til å sette slik pris på de glatte tennene dine slik som vi som har hatt regulering gjør. Tenk.

 

Jeg og, men det går alltid greit. Det verste er de jævlige lydene fra boringa.

Aldri borret, jeg. :wee:

 

Borra en tann idag, 3 til i Februar. Har alltid hull. Hvert år.

Lenke til kommentar
Jeg slipper regulering - SUCKERZZ!!

Da kommer du aldri til å sette slik pris på de glatte tennene dine slik som vi som har hatt regulering gjør. Tenk.

Big deal. A small price for not looking like Jaws...

 

___

 

Sist gang jeg var å borra fikk jeg høre på mp3. Det hjalp godt. Guffa In Flames så høyt at tannlegen klagde på at jeg overdøvde borret :wee:

Lenke til kommentar

Angrer på at jeg tok reggisen, har gått 14 måneder og ingenting har skjedd, annet enn at jeg har oppdaget hva selve betegnelsen for ukomfortabelt er.

 

Tannlegen er en skikkelig... ting jeg ikke finner ord for. Glipper klossene og sliter med å få ting til å passe. En gang måtte hun bruke en diger blå sak med no slags laser på for å ordne opp i sin egen forjævlighet. Freaky.

Trakk to tenner for at tennene skulle dyttes tilbake og overbittet skulle ordnes opp i. Hullene er akkurat like store som de alltid har vært, og overbittet er det samme. Takk skal du ha. Når hun dama skulle sette klossene i kjeften min klarte hun å bomme med klossene 5 ganger. FEM ganger. Måtte bore de ut og sette de inn og bore de ut en gang til.

 

Dyrt er det også, nei, huff, jeg gir det to måneder til, skjer det ikke forandringer innen da konfronterer jeg kjerringa og ber henne om å gi en knakende god forklaring på hvorfor det ikke skjer noe der inne, om hun ikke klarer det tar jeg dem ut. Min munn, min ungdomstid som blir gjort til et helvete.

Lenke til kommentar

Frost smaker høgg.

Jeg har prøvd å starte på det, samt å drikke det når jeg allerede er full, og har enda ikke klart å få ned mer enn et par glass på en hel kveld.

 

Det har offisielt tatt over for det verste med alkohol jeg har smakt.

Det forrige var en wannabe-karsk jeg fikk av noen russ fra Jar elns i Kongeparken i fjor.

Tror det var moccacino + vodka :p

 

Smakte jo enda verre enn vanlig karsk av svart kaffe og hjemmebrent fra oppi dala :p

Lenke til kommentar
Forøvrig kan narkose anbefales. Man føler seg bra dopet når man våkner opp etter operasjonen. Men er litt ekkelt når man skal gå inn i narkose da. Man får beskjed om å puste gjennom en maske, for å puste inn middelet som får en til å sovne. Så etter å ha pustet noen ganger føler man med ett at man blir kvelt. Dette varer ikke mer enn to sekunder, så sover man. ^^

 

Jeg fikk sånn der som de stikker inn i handa ^<^

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...