Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Min ortopedist, som ga meg tannregulering oppe og nede (yay, togskinner) brukte heller aldri hansker. Men han hadde ikke så alt for mye hår da. Vasket hendenne nøye gjorde han også alltid. Så null stress egentlig. Men selve tannreguleringen var kjip da. Gjorde jo forjævlig vondt den første uken etter at jeg hadde fått den på. Ble my grøt og suppe da. Tannhelsen/tannhygienen gikk jo rett vest også. Er jo så verdamten vanskelig å nå til mellom reguleringen. Og når man har oppe og nede blir det hele ganske ille. :\

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Min ortopedist, som ga meg tannregulering oppe og nede (yay, togskinner) brukte heller aldri hansker. Men han hadde ikke så alt for mye hår da. Vasket hendenne nøye gjorde han også alltid. Så null stress egentlig. Men selve tannreguleringen var kjip da. Gjorde jo forjævlig vondt den første uken etter at jeg hadde fått den på. Ble my grøt og suppe da. Tannhelsen/tannhygienen gikk jo rett vest også. Er jo så verdamten vanskelig å nå til mellom reguleringen. Og når man har oppe og nede blir det hele ganske ille. :\

 

/whine :p

har selv hatt regulering både oppe og nede, men det gikk ganske bra... :p

Endret av KexxY
Lenke til kommentar

Husker da jeg skulle operere ut den ene visdomstanna. Det var første gang jeg skulle operere og jeg trodde jeg skulle besvime av skrekk x). Å høre den knaselyden. Den lyden av bein som knekker, eller lyden av skalpell mot tannkjøtt og bein. Fikk ikke rent lite bedøvelse for det der. Og selvfølgelig måtte de skravle sammen om hva de så når de drev på. URK!

Lenke til kommentar

Neida. En advarsel til de som måtte finne på å få seg tannregulering for å fikse på pirkefeil. Bedre å la være da. ;) Og ikke kalle meg en "whiner" når du "whiner" om at jeg "whiner". Eeehm, jaa....

Hei TSP!

 

Edit: Er så glad for at jeg kun har hatt operasjoner som krever narkose. To ellertre ganger har jeg vel vært i narkose til nå. :\

Endret av Snorre
Lenke til kommentar

Forøvrig kan narkose anbefales. Man føler seg bra dopet når man våkner opp etter operasjonen. Men er litt ekkelt når man skal gå inn i narkose da. Man får beskjed om å puste gjennom en maske, for å puste inn middelet som får en til å sovne. Så etter å ha pustet noen ganger føler man med ett at man blir kvelt. Dette varer ikke mer enn to sekunder, så sover man. ^^

Lenke til kommentar
Frost. :love:

...er noe av det verste jeg har smakt noen gang.

 

Bikkja, mener du?

Det er bare fordi dine sossete smaksløker ikke tåler smaken av ekte nordisk krøyk.

 

Hva smaker Frost, lol?

Noen sier det smaker som sure gymsokker. I begynnelsen kan jeg være enig. Men det gir seg når du får i deg litt. Begynn med iskald frost + isbiter, så glir det ned på høykant etterhvert (både utover kvelden og ettersom du venner deg på det..). :p

 

Mao: du vil sikkert ikke smake.

Lenke til kommentar
Min ortopedist, som ga meg tannregulering oppe og nede (yay, togskinner) brukte heller aldri hansker. Men han hadde ikke så alt for mye hår da. Vasket hendenne nøye gjorde han også alltid. Så null stress egentlig. Men selve tannreguleringen var kjip da. Gjorde jo forjævlig vondt den første uken etter at jeg hadde fått den på. Ble my grøt og suppe da. Tannhelsen/tannhygienen gikk jo rett vest også. Er jo så verdamten vanskelig å nå til mellom reguleringen. Og når man har oppe og nede blir det hele ganske ille. :\

Grøøgaard? (Bærum/Hønefoss?)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...