Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Skrevet

hadde jeg vert prostituert hadde jeg ihvertfall kjøpt meg kortterminal

Hvem er så dumme at de vil legge igjen evige digitale spor når prostitusjon er ulovlig?

"Kort-tenkt" forslag. :p

Prostitusjon er jo ikke ulovlig, det er bare å kjøpe som er ulovlig. Så kortterminalen holder vann.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Prostitusjon er jo ikke ulovlig, det er bare å kjøpe som er ulovlig. Så kortterminalen holder vann.

Og hvor mange kortselskap vil være med på dette?
Skrevet

Og hvor mange kortselskap vil være med på dette?

Kan vel si at man driver en kiosk ? Tror ikke de sjekker nøye hvem som leier de terminalene.

Skrevet

De kan ikke kjøpe kortterminaler. De må lease dem og det koster 4 - 5000 kroner eller deromkring. Derfor er det bedre å la være og unngå høye faste kostnader.

Og ja, du tenkte riktig. Det er derfor jeg vet det.

Skrevet (endret)

Du har en slags løsning med en app på iphone/pad. Så noen OD-fjortiser brukte det istedet for terminal for å selge boller i høst. Og den er helt legit. Vet ikke helt hvordan det funker.

Endret av Bytex
Skrevet

Jeg var nettopp på foredrag med Børge Brende. Det var mange spørsmål som han svarte godt på, men på det siste ble han litt usikker. Israel er ikke noe han liker å snakke om.

Skrevet

"VG er kjent med at Anundsen i månedsskiftet november/desember i fjor fikk klar beskjed om at han snarest måtte få til en avtale om den endelige løsningen (...)"

Lurer på om valg av formulering fra VG sin side er et bevisst valg.

• Liker 1
Skrevet

Et raskt googlesøk viser at uttrykket er brukt i forbindelse med Romfomket og. Kanskje jeg burde kontakte internasjonal media for å se om de vil kjøre en sak på det høyreekstreme partiet FRP igjen.

Skrevet

DEt minner deg ikke bittelitt om noen andre som snakket om en endelig løsning altså?

Hørt om ungdom født på 90-tallet som ikke vet hvem Hitler var, så ikke overraskende.

Skrevet

Hørt om ungdom født på 90-tallet som ikke vet hvem Hitler var, så ikke overraskende.

Da må de ha gått aktivt inn for å ikke lære noe. Dessverre er heller ikke det overraskende.
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...