Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

yay, jeg har fått oscarnominasjon for filmen jeg jobba på i 2013 :3

hva slags film og hva heter du? :3 Det står vel ikke "Best animation-Shikaru"?

Endret av Bytex
Skrevet

Når du nevner drikke, var vi fire økonomistudenter og én politikkstudent som møttes for å ha det trivelig i kveld. Resultatet ble NRKs Debatten og deretter en heftig diskusjon om blant annet ytringsfirhe.

Skrevet (endret)

Fytti helvete.

Lå akkurat på sofaen og ante fred og ingen fare.

Plutselig, helt uten forvarsel, hogger det til nederst i magen. Kjentes ut som om noen vrei om en kniv. Jeg løper det jeg klarer inn på dassen og nesten før jeg har rukket å komme ned på setet bare eksploderer det. Inferno i brunt.

Håper ikke det er begynnelsen på omgangsjuken eller noe. Det har jeg ikke tid til denne helga.

Endret av L4r5
Trykkleif
  • Liker 1
Skrevet (endret)

Fytti helvete.

Lå akkurat på sofaen og ante fred og ingen fare.

Plutselig, helt uten forvarsel, hogger det til nederst i magen. Kjentes ut som om noen vrei om en kniv. Jeg løper det jeg klarer inn på dassen og nesten før jeg har rukket å komme ned på sett bare eksploderer det. Inferno i brunt.

Håper ikke det er begynnelsen på omgangsjuken eller noe. Det har jeg ikke tid til denne helga.

Det siste halve året har jeg hatt en dårlig vane av å munche litt for mye mat før jeg legger meg, og så våkne 2 timer senere midt i et fult firsprang mot dass. Ikke gøy, vanskelig å få noe kvalitetssøvn etterpå.

Endret av Deadringer
Skrevet (endret)

LinkedIn er seriøst den dårligste drittjenesten på nettet.. Faen med ubrukelig. Hvordan skal jeg holde ut 5 måneder til i jobb? :(

Endret av Kakeshoma
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...