Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

 

 

 

Huh. Rissværinger klarer å brygge godt ale. Og med det er julas første alkoholenhet inntatt, 7 dager på overskudd.

Uenig. Synes ikke de har overbevist, dessverre. Så frem til godt Fosenbrygg.

Jaså, har du også smakt Mølleberg?
Nei, dessverre, men nå må jeg jo nesten det. Det er Reins Kloster vi snakker om ja?

 

Nei, dette var hjemmebrygg fra Rissa. Faren til dama til lillebroren til typen til den minste lillesøstra mi som har mekka.

 

Nei, men da har jeg da vel ikke smakt det. Går vel ikke rundt å kjenner til Rissværinger i hytt og gevær. Og jeg som var skikkelig spent på om det var kommet en overraskelse fra Reins Kloster nå. Det håndtverket har ikke imponert, for å si det sånn.

Lenke til kommentar

Indeed. De startet fantastisk, men har nå fumla bort ballen.

I hele Q4 2014 (og litt før) har de skyldt problemene sine på en omlegging av systemet, men om det bare var det så burde de ha rukket å kjøre seg inn igjen nå. Dessverre så ser signalene fra forumet ut til at Dustin fortsatt ikke er en bedrift jeg tør å handle fra.

Lenke til kommentar

Ja, har styrt unna en god stund, men de hadde ett bra pakketilbud på noe jeg hadde tenkt å kjøpe lenge... men nå mangler jeg jo en del av pakken og har ikke fått noe svar fra de. De kunne vel i det minste fått sendt ut det de har glemt.

Endret av Rolf_X
Lenke til kommentar

I hele Q4 2014 (og litt før) har de skyldt problemene sine på en omlegging av systemet, men om det bare var det så burde de ha rukket å kjøre seg inn igjen nå. Dessverre så ser signalene fra forumet ut til at Dustin fortsatt ikke er en bedrift jeg tør å handle fra.

Selskapet de endte opp sammen med har jeg erfaring fra på bedriftssiden.

 

Kort fortalt, de får ikke pengene mine mer.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...