Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

 

Det blir lystgass på badet.

Høres ut som en god løsning, sørger du for å falle på flisene kan du forlenge besvimelsen

PS: Noen som kan annbefale en bra komedie på Netflix? US/NO

 

ikke på netflix men macgruber og 21 jump street er supre

 

Da får det bli 21 jump street, trodde jeg hadde sett den, men er ikke på watchlist, så tydeligvis ikke. macgruber har jeg sett, temmelig grei den.

 

Takk for tips.

Lenke til kommentar

Da får det bli 21 jump street, trodde jeg hadde sett den, men er ikke på watchlist, så tydeligvis ikke. macgruber har jeg sett, temmelig grei den.

Takk for tips.

 

Peep Show anbefales. UK har alle sesongene. US/NO har tre, tror jeg. Bruk "Hola better internet" for å få tilgang til UK.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324

Det er hett å stå foran komfyren når det er 33 grader inne, må jeg si.

"Some like it Hot" (pun very much intended , knegg knegg) :D

Endret av Slettet+9817324
Lenke til kommentar

Dama og jeg tenkte å begynne på den 5-2-dietten. Søstra mi har gått ned 12 kilo på den måten. Uansett så er i dag den første fastedagen. Jeg har drukket et lite glass melk og spist en boks med tunfisk. Det er deprimerende å tenke på at jeg allerede har "brukt opp" en tredjedel av kaloriene jeg skal ha i meg i dag.

Lenke til kommentar

Dama og jeg tenkte å begynne på den 5-2-dietten. Søstra mi har gått ned 12 kilo på den måten. Uansett så er i dag den første fastedagen. Jeg har drukket et lite glass melk og spist en boks med tunfisk. Det er deprimerende å tenke på at jeg allerede har "brukt opp" en tredjedel av kaloriene jeg skal ha i meg i dag.

 

Hadde aldri klart 600 kcal per dag...

 

Men tror jo du burde spise mest mulig grønnsaker... metter jo mye mer. My guess.

 

http://www.nrk.no/ostlandssendingen/vil-ikke-kaste-nikaben-1.11832665

 

I dag er det mellom 50 og 100 kvinner som bruker nikab i Norge

 

50-100? Jeg syns jeg støtt og stadig ser kvinner med plagg som dekker hele hodet, jeg. Det må vel være feil? Eller om det jeg ser heter noe annet enn nikab? Burka f.eks, det er vel noe annet - men trodde ikke noen brukte burka i Norge...

Endret av The Little Lucid Moments
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...