Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Vel alle disker krasjer, mistet nettopp 30 TB med data :(

 

 

Backup. Og backup av backup. Og enda mer backup. Lagret på harddisker og CD-er / DVD-er som ligger i forskjellige safer rundt om. Samt backup til et par-tre clouds. Får aldri nok backup.

 

 

 

OCD?Evt. følelsen av at alt må arkiveres og beskyttes for fremtiden.Gutter og tissen sin.

 

Har ingenting med tissen min å gjøre. Det er hodet mitt.

 

 

Jeg har møtt mange av de som hang her før. Av de som henger her nå, er det L4r5 jeg kommer på i farten, og så har Lycos sett meg uten å si hei.

Lenke til kommentar

 

Vel alle disker krasjer, mistet nettopp 30 TB med data :(

Backup. Og backup av backup. Og enda mer backup. Lagret på harddisker og CD-er / DVD-er som ligger i forskjellige safer rundt om. Samt backup til et par-tre clouds. Får aldri nok backup.

 

 

OCD?Evt. følelsen av at alt må arkiveres og beskyttes for fremtiden.Gutter og tissen sin.

Har ingenting med tissen min å gjøre. Det er hodet mitt.

 

 

Jeg har møtt mange av de som hang her før. Av de som henger her nå, er det L4r5 jeg kommer på i farten, og så har Lycos sett meg uten å si hei.

 

 

 

Vel alle disker krasjer, mistet nettopp 30 TB med data :(

scrub.

 

what is backup

 

Hvis dere har råd til å duplisere 50 TB for backup applauderer jeg dere, men vi vanlig dødelige har ikke råd til å ta backup av 50 TB, spesielt når de allerede er redundante, og nei det er INGEN consumer grade cloud tjenester som tar imot 50 TB for den lønnen jeg lever på ikke at jeg hadde hatt linja til det uansett.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...