Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Men han skriver jo fakta og pent.

Hvor pent han skriver skal jeg ikke si noe om da jeg ikke har sett håndskrifta hans.

Du bruker ordet "fakta", men jeg tror ikke det betyr det du tror det betyr.

Han har uansett ikke tilgang til Internett så en diskusjon om hans deltagelse på forumet vil kun være rent teoretisk.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis dere har råd til å duplisere 50 TB for backup applauderer jeg dere, men vi vanlig dødelige har ikke råd til å ta backup av 50 TB, spesielt når de allerede er redundante, og nei det er INGEN consumer grade cloud tjenester som tar imot 50 TB for den lønnen jeg lever på ikke at jeg hadde hatt linja til det uansett.

Har du råd til å ha 50TB storage har du råd til å ta 50TB backup. Dessuten kan du komprimere, snapshotte og CoW.

 

Ingen snakker om retarded cloud-løsninger. Bygg en ny maskin.

Lenke til kommentar

 

 

Vel alle disker krasjer, mistet nettopp 30 TB med data :(

Backup. Og backup av backup. Og enda mer backup. Lagret på harddisker og CD-er / DVD-er som ligger i forskjellige safer rundt om. Samt backup til et par-tre clouds. Får aldri nok backup.

 

 

OCD?Evt. følelsen av at alt må arkiveres og beskyttes for fremtiden.Gutter og tissen sin.

Har ingenting med tissen min å gjøre. Det er hodet mitt.

 

 

Jeg har møtt mange av de som hang her før. Av de som henger her nå, er det L4r5 jeg kommer på i farten, og så har Lycos sett meg uten å si hei.

 

 

 

Vel alle disker krasjer, mistet nettopp 30 TB med data :(

scrub.

 

what is backup

 

Hvis dere har råd til å duplisere 50 TB for backup applauderer jeg dere, men vi vanlig dødelige har ikke råd til å ta backup av 50 TB, spesielt når de allerede er redundante, og nei det er INGEN consumer grade cloud tjenester som tar imot 50 TB for den lønnen jeg lever på ikke at jeg hadde hatt linja til det uansett.

 

Jotta?

Lenke til kommentar

 

Hvis dere har råd til å duplisere 50 TB for backup applauderer jeg dere, men vi vanlig dødelige har ikke råd til å ta backup av 50 TB, spesielt når de allerede er redundante, og nei det er INGEN consumer grade cloud tjenester som tar imot 50 TB for den lønnen jeg lever på ikke at jeg hadde hatt linja til det uansett.

Har du råd til å ha 50TB storage har du råd til å ta 50TB backup. Dessuten kan du komprimere, snapshotte og CoW.

 

Ingen snakker om retarded cloud-løsninger. Bygg en ny maskin.

 

Snapshot er ikke en substantiv for backup og det hjelper ikke når diskene dine ryker. CoW fungerer kun under helt spesielt bestemte omgivelser.

 

SÅ hvis jeg har råd til en bil så må jeg har råd til 2?

 

Jotta?

Med en "fair use" cap på 10 TB?

Endret av Rudde
Lenke til kommentar

Snapshot er ikke en substantiv for backup og det hjelper ikke når diskene dine ryker. CoW fungerer kun under helt spesielt bestemte omgivelser.

Det er alle teknikker for å redusere størrelsen på backup.

 

Det hjelper når diskene ryker og du har backup på en annen disk. Såfremt ikke alle disker ryker samtidig.

 

SÅ hvis jeg har råd til en bil så må jeg har råd til 2?

Som forventet er dette en utrolig fjern analogi, men ja, dersom du vil garantere deg å alltid kunne komme deg av gårde må du ha råd til to. Eller så må du redusere størrelsen på bilen din. Dessuten blir ikke karosseriet ditt borte om vifteremen ryker.

 

Utrolig nok klarer du ikke bare å bruke en bil-analogi, men en dårlig bil-analogi. Applaus!

 

Eller gjøre som nå og miste ting. Hvor mye var lagringen din verdt nå, sa du?

Endret av Lycantrophe
Lenke til kommentar

 

Snapshot er ikke en substantiv for backup og det hjelper ikke når diskene dine ryker. CoW fungerer kun under helt spesielt bestemte omgivelser.

Det er alle teknikker for å redusere størrelsen på backup.

 

Det hjelper når diskene ryker og du har backup på en annen disk. Såfremt ikke alle disker ryker samtidig.

 

SÅ hvis jeg har råd til en bil så må jeg har råd til 2?

Som forventet er dette en utrolig fjern analogi, men ja, dersom du vil garantere deg å alltid kunne komme deg av gårde må du ha råd til to. Eller så må du redusere størrelsen på bilen din. Dessuten blir ikke karosseriet ditt borte om vifteremen ryker.

 

Utrolig nok klarer du ikke bare å bruke en bil-analogi, men en dårlig bil-analogi. Applaus!

 

Eller gjøre som nå og miste ting. Hvor mye var lagringen din verdt nå, sa du?

Så kjøper jeg et hus, må jeg ha råd til et til?
Lenke til kommentar

 

 

Snapshot er ikke en substantiv for backup og det hjelper ikke når diskene dine ryker. CoW fungerer kun under helt spesielt bestemte omgivelser.

Det er alle teknikker for å redusere størrelsen på backup.

 

Det hjelper når diskene ryker og du har backup på en annen disk. Såfremt ikke alle disker ryker samtidig.

 

SÅ hvis jeg har råd til en bil så må jeg har råd til 2?

Som forventet er dette en utrolig fjern analogi, men ja, dersom du vil garantere deg å alltid kunne komme deg av gårde må du ha råd til to. Eller så må du redusere størrelsen på bilen din. Dessuten blir ikke karosseriet ditt borte om vifteremen ryker.

 

Utrolig nok klarer du ikke bare å bruke en bil-analogi, men en dårlig bil-analogi. Applaus!

 

Eller gjøre som nå og miste ting. Hvor mye var lagringen din verdt nå, sa du?

Så kjøper jeg et hus, må jeg ha råd til et til?

 

 

Nei. Da hadde ingen trengt å låne penger.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...