Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vår herre og skaper, TSP, har oppdatert ikonene. Ble mye bedre, synes jeg.

Jeg synes det ble altfor mye blåttl

 

Nå vil jeg ikke trykke på ikonene lengre :(

 

Dette er en grusom dag.

Jeg føler ikke jeg kan være den samme lykkelige personen etter dette. Dette er såvisst en grusom dag for oss alle.

Endret av Pettersenper
Lenke til kommentar

Damnit, skrevet 4 sider med juridisk vissvass, og har fortsatt en case på 2-3 sider å skrive, jeg har liten tro på at jeg rekker fristen. Skal sies at datomessig er den merket med i morgen, så kanskje jeg kommer unna med det, blir nok levert sent. Tror ikke den teller karaktermessig, bare godkjent/ikke godkjent.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg lastet ned 5-6 episoder av mummitrollet da jeg var i Tyskland, pluss et par filmer. Husket at jeg likte det så godt da jeg var liten. De ble bare liggende der ettersom jeg fant ut at det ikke var like interessant i voksen alder. Dog, hufsa er fremdeles like skummel som hun alltid har vært. :ohmy:

 

Husker en forferdelig episode da jeg var liten. Tror jeg var 4 eller 5 år gammel (at foreldre lot ungene deres se på slikt den gangen! Rene skrekkfilmen jo.). Det var en episode der mummi akte ned en bakke noen ganger, så BOOM! sto hufsa midt i bakken. Jeg hylte. Mamma kom springende opp, hun trodde det hadde skjedd noe. Huff! Siden det har jeg ikke turt å se på episoder der hufsa er med, selv ikke som voksen.

Lenke til kommentar

Jeg lastet ned 5-6 episoder av mummitrollet da jeg var i Tyskland, pluss et par filmer. Husket at jeg likte det så godt da jeg var liten. De ble bare liggende der ettersom jeg fant ut at det ikke var like interessant i voksen alder. Dog, hufsa er fremdeles like skummel som hun alltid har vært. :ohmy:

 

Husker en forferdelig episode da jeg var liten. Tror jeg var 4 eller 5 år gammel (at foreldre lot ungene deres se på slikt den gangen! Rene skrekkfilmen jo.). Det var en episode der mummi akte ned en bakke noen ganger, så BOOM! sto hufsa midt i bakken. Jeg hylte. Mamma kom springende opp, hun trodde det hadde skjedd noe. Huff! Siden det har jeg ikke turt å se på episoder der hufsa er med, selv ikke som voksen.

Haha, jævla hufsa.

 

 

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...