Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

For en gangs skyld er jeg faktisk enig i noe du skriver. Skremmende.

 

Heldigvis gikk det fort over da jeg så hvilke serier du anbefalte.

 

Ja, jeg ble litt skremt selv nå. Men det godt å se at du ikke liker kvalitetsserier allikevel. Akkurat som forventet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Mange som gjør det her. Noen er litt mer ekstreme enn andre. Typ barbent om vinteren. Men det ser ut til å være en begynnende trend. Har sett flere jogge barbent i det siste, og for noen dager siden så jeg en mann som gikk barbent med ungen på skuldrene.

Er faktisk bedre for beina å gå/jogge barbeint enn å bruke joggesko. Det at vi bruker sko hele livet vårt gjør at musklene i føttene ikke får utviklet seg, og i de fleste tilfeller vil man slite med "løpeskader" på grunn av skobruk.

 

Goddamn. Hva blir "duk" på engelsk ?

Cloth? evt Table-cloth

Endret av Slimda
Lenke til kommentar

Er faktisk bedre for beina å gå/jogge barbeint enn å bruke joggesko. Det at vi bruker sko hele livet vårt gjør at musklene i føttene ikke får utviklet seg, og i de fleste tilfeller vil man slite med "løpeskader" på grunn av skobruk.

Men er uhellet først ute og du har fucka opp føttene dine, bør du ikke drive på og vandre rundt uten gode sko / sandaler med såler i for å unfucke det du har gjort mot deg selv etter mange år i stillesittende stilling med dårlig skovalg.

Lenke til kommentar

Men er uhellet først ute og du har fucka opp føttene dine, bør du ikke drive på og vandre rundt uten gode sko / sandaler med såler i for å unfucke det du har gjort mot deg selv etter mange år i stillesittende stilling med dårlig skovalg.

Mener jeg har lest at mange har fått mindre problemer etter de bytta ut skoene med barbeinte gåturer. Men er ikke 100% sikker på om det er riktig, dessuten er det flere situasjoner det sikkert ikke gjelder for.

Lenke til kommentar

Om for eksempel en amerikansk, billig-t-skjorte i XXL er passe, har jeg gått opp i vekt, da de vanligvis er litt for store, akkurat slik jeg liker dem. Og siden jeg er så glad i baggy overdeler, prøver jeg alltid å kjøpe så store som mulig. Fuck mote og det å se representabel ut. Jeg jobber i ei avis hvor de eneste som ikke kronisk går rundt med skjeggstubber er damene og sommervikarene våre som ikke har fått skjeggvekst. Jeg kan anlegge helskjegg eller la være å klippe håret på årevis, gå rundt i merch fra black metal-band og hva enn uten at noen bryr seg. Så lenge jeg passer på å klistre et falskt smil på fjeset når jeg er ute og filmer, og sørger for å ha et fast håndtrykk når jeg hilser på folk, gir de faen i utseendet. :D

Lenke til kommentar

Slår meg som må nesten klippe meg hver eneste gang jeg går i møte med de leverandørene jeg jobber med på jobben (det vil si en gang hver andre-tredje måned altså, siden jeg jobber med så få). Dette i tillegg at jeg må gå pent kledd hver eneste gang jeg drar til dem, eller de besøker meg på kontoret.

 

Ser veldig fram til å begynne i sikkerhetsbransjen i oktober. Der kan jeg ha på meg skjorts om sommeren, wohooo! Også slipper jeg den skrekkelige kantinematen her.

Endret av Maury
Lenke til kommentar

Om for eksempel en amerikansk, billig-t-skjorte i XXL er passe, har jeg gått opp i vekt, da de vanligvis er litt for store, akkurat slik jeg liker dem. Og siden jeg er så glad i baggy overdeler, prøver jeg alltid å kjøpe så store som mulig. Fuck mote og det å se representabel ut. Jeg jobber i ei avis hvor de eneste som ikke kronisk går rundt med skjeggstubber er damene og sommervikarene våre som ikke har fått skjeggvekst. Jeg kan anlegge helskjegg eller la være å klippe håret på årevis, gå rundt i merch fra black metal-band og hva enn uten at noen bryr seg. Så lenge jeg passer på å klistre et falskt smil på fjeset når jeg er ute og filmer, og sørger for å ha et fast håndtrykk når jeg hilser på folk, gir de faen i utseendet. :D

 

Mannfolk skal la det de har av skjeggvekst gro, it only natural. Hvis man skal begynne å veie seg og kjøpe klær som koster schmell mye spenn. Da kjører man i 200 i feil retning :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...