Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kaldt? Det er vel ikke minusgrader noen steder nå, er det?

 

Den andre søsteren min landa i Atlanta i morges, der var det 24 grader og hun klagde på kulden og forbannet KLM som var forsinket slik at hun mistet flyet til Vegas og 40 grader. Galskap! :|

I shorts og singlet ble det kaldt. Kom meg heldigvis raskt inn :)

Lenke til kommentar

Fantastisk. Jeg ble vekket for en time siden av sjefen som ba meg komme på jobb så fort som mulig for å lære en journalist hvordan hun skal redigere film.

Klager ikke på å våkne i respektabel tid, mer det at jeg må bruke lørdagen min på noe annet enn slasking og gaming for noe jeg ikke får betalt for engang. :p

Lenke til kommentar

Fantastisk. Jeg ble vekket for en time siden av sjefen som ba meg komme på jobb så fort som mulig for å lære en journalist hvordan hun skal redigere film.

Klager ikke på å våkne i respektabel tid, mer det at jeg må bruke lørdagen min på noe annet enn slasking og gaming for noe jeg ikke får betalt for engang. :p

 

Uten lønn?!

 

Da trenger du ikke bena dine mer siden du er ferdig med de?

Desverre trengs de :\ Måtte gå til butikken for å kjøpe ingredienser til pannekake.

Endret av Gyr0
Lenke til kommentar

NAV-klient / office bitch. Får jeg betalt fra arbeidsplassen, får jeg et kraftig trekk i arbeidsavklaringspengene. Jeg har heller ikke krav på ferie eller feriepenger. :p

For øvrig er det rart hvor treg maskina mi blir når jeg kjører 6 spill med beste kvalitet samtidig, og har Firefox oppe med noen faner.

 

e: Når jeg sitter alene på jobb og loker med film av ulv, er det minste dere kan gjøre å være aktive!

Endret av Datasmurf
Lenke til kommentar

Yo fags, er usb 3 bakover/kompatibelt med vanlig micro usb?

 

Funker eksterne harddisker som er optimalisert for Windows 7 på android enheter for eksempel, eller vil ikke de klare å levere nok strøm?

Tror ikke Android-enheter programmert for å interface med eksterne harddisker som er optimalisert for Windows. Dog, muligens kan de brukes med mobile Windows-enheter.

Endret av Therawyn
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...