Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så..."lager du mat til meg når jeg kommer ifra jobb" vil da være et krav/forventning og dermed så gjør man det aldri? Ishh...

Ja, det var akkurat det jeg mente.

 

Vanlig middagslaging er en hverdagsgreie som jeg ikke tenker særlig mye over, verken negativt eller positivt. Det jeg sa var jo at jeg synes det er koselig å diske opp med mat til folk, litt sånn utover den hverdagslige middagslaginga som man gjør hver dag.

 

Nei, da gjør man det vel fordi man skal spise selv og, og fordi man er glad i den andre personen?

Ja.

Lenke til kommentar

Ah, vellykka fest. Våkna på en sofa i fin form for et par timer siden, etter å ha stått og prata med en hyggelig barista til ca 4 i morges. Mye alkohol ble inntatt, jeg fikk for håpentligvis noen røykere over på e-sigg, mange nye vennskap ble oppretta, og jeg så en kompis bli overfalt av ei rimelig voldsom og ivrig dame fra Brønnøysund. Men hun var ikke interessert i å ta ham med seg hjem, lurer på hvor han endte opp med å kræsje. :p

 

Det merkelige er at i det jeg begynte å spise og drikke, kom hodepina og følelsen av å være bakfull. Pleier det ikke å være omvendt? o_O

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...