Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Det er det. Har hatt èn kraftig depresjon, håper jeg slipper flere. Men jeg tviler sterkt. Visste jo at jeg var kommet meg ut av depresjonen for flere år siden, men det er utrolig godt å få bekreftet det av en faglært, som samtidlig roser meg opp i skyene over pågangsmotet mitt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Å rose en pasient er vel ganske rutine for en psykolog.

 

Ikke vet jeg, har ikke vært til psykolog før idag. Ettersom det er obligatorisk for forskningsstudie, slik at jeg får behandling. Har uansett ikke noe imot ros, hvilket grunnlag psykologen har for rosen, gir jeg plent faen i. Er vant med å klare meg selv. Kriger.

 

Bluh, bluh, man kan ikke stole på psykologer uansett.

 

En av grunnene til at jeg valgte å ikke gå til psykolog.

Lenke til kommentar

Jeg vet hvem L4r5, Anfall, Sexylubb1, Nie, Espen Pai, Zealuu og x antall andre fra forumet er, er det en konkurranse? Det var en gang i tiden sosiale happenings var the shiz i storbyene, nå sitter vi her og snakker om at vi så noen i byen en gang men ikke turde gå bort og si hei.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg vet hvem L4r5, Anfall, Sexylubb1, Nie, Espen Pai, Zealuu og x antall andre fra forumet er, er det en konkurranse? Det var en gang i tiden sosiale happenings var the shiz i storbyene, nå sitter vi her og snakker om at vi så noen i byen en gang men ikke turde gå bort og si hei.

 

Om det er en konkurranse, vinner ikke jeg. :(

 

 

Bruker det fremdeles å være Forumtreff?

Lenke til kommentar

Jeg fikk begge deler. Det psykologen konfronterte meg med, var jeg allerede klar over. Slik som for eks. at jeg burde bli flinkere til å spørre om hjelp, ikke være så sta. Forstår jo at det ikke er noe galt i å spørre. Hun fokuserte veldig på at jeg burde bli flinkere til å senke krav og forventinger til meg selv. Ikke avslutte treningsøkta når jeg er sliten, men før. Noe jeg ikke er vant til, ettersom jeg er vant med å pushe grensene. Sliter ekstremt med å venne meg på å være en "slask".

Lenke til kommentar

Jeg fikk begge deler. Det psykologen konfronterte meg med, var jeg allerede klar over. Slik som for eks. at jeg burde bli flinkere til å spørre om hjelp, ikke være så sta. Forstår jo at det ikke er noe galt i å spørre. Hun fokuserte veldig på at jeg burde bli flinkere til å senke krav og forventinger til meg selv. Ikke avslutte treningsøkta når jeg er sliten, men før. Noe jeg ikke er vant til, ettersom jeg er vant med å pushe grensene. Sliter ekstremt med å venne meg på å være en "slask".

Jeg kan gi noen tips, om du ønsker. Jeg er så lat at jeg ikke gidder å gå til kjøleskapet for å hente sjokoladen, liksom...

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg kan gi noen tips, om du ønsker. Jeg er så lat at jeg ikke gidder å gå til kjøleskapet for å hente sjokoladen, liksom...

pøh, jeg har fjernkontroll til fjernkontrollen min, så her danker jeg din latskap ut på flekken.

Råd du lzm, tenker jeg vinner denna;)

Lenke til kommentar

Jeg kan gi noen tips, om du ønsker. Jeg er så lat at jeg ikke gidder å gå til kjøleskapet for å hente sjokoladen, liksom...

 

Gjerne!

 

Er jo vant med å enten gå skole, som er ca 8 timer dagen. Eller jobbe, da har jeg som oftest jobbet mellom 8-11 timer, deretter ut på fest og rett på jobb tidlig om morgenen igjen.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...