Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Litt for mye jeg ikke har hørt, egentlig, men ser bra ut!

Må si jeg er overrasket over at du ikke kjenner til the dead weather

 

Hissig du da? :( vet ikke engang hva misogyn betyr :3

 

Skal innrømme at jeg kjørte litt fram og tilbake de første 2-3mnd etter jeg hadde kjørt opp som 18-åring i en småby hvor råning er sånn ca. det eneste fritidstilbudet.

 

Men kan ikke si jeg er noe stolt av det i ettertid.

Det hadde nok jeg også gjort om jeg hadde blitt værende på bygden istedenfor å flytte tilbake til byen. Er kjipt å være på småplasser der de ikke engang har pol og man må ta ferge for å komme seg noe sted.

 

pgj7sfnv.gif

cool cool cool
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det hadde nok jeg også gjort om jeg hadde blitt værende på bygden istedenfor å flytte tilbake til byen. Er kjipt å være på småplasser der de ikke engang har pol og man må ta ferge for å komme seg noe sted.

Så du har bodd i bygdenorge selv?, er selv oppvokst bortimot i bergen fra jeg var 5-16 år gammel, også en dag da jeg kom hjem fra og ha hygget meg med noen kompiser ble jeg møtt av at alle klærne mine var stappet i en søppelsekk utenfor leiligheten og min morsa at nå flytter du enten ut eller så flytter du til faren din.

 

Funderer ofte på hva det hadde blitt av den 16 år gamle slackeren om han hadde flyttet inn hos en kompis istedenfor.

Lenke til kommentar

Har trivdes best i byer med 20 000-50 000 innbyggere jeg type bodø og stjørdal :) , ikke for stort eller for smått liksom.

 

Mens de skikkelige små plassene med 1 000-5 000 synes jeg har vært noe drit, mtp. sinnsykt mye sladder og ryktespredning og sånt.

 

Edit: Drømmen er ett småbruk 10-15min uttafor en mellomstor by med utsikt mot havet og hjemmegym i kjellern og en 2-søylers løftebukk, samt en mellomstor fres & dreiebenk++ i garasjen samt leirduekanon under terrasen og himkokapparat i loven.

 

Det hadde ikke den 16 år gamle versonen av Primer4 trodd at han noengang skulle ha lyst på!

Endret av Primer4
Lenke til kommentar

Har trivdes best i byer med 20 000-50 000 innbyggere jeg type bodø og stjørdal :) , ikke for stort eller for smått liksom.

 

Mens de skikkelige små plassene med 1 000-5 000 synes jeg har vært noe drit, mtp. sinnsykt mye sladder og ryktespredning og sånt.

 

Elverum er passe for meg, har bystatus men det er jo strengt talt kun et stort tettsted.

Stort nok til å være seg selv og finne andre lignende, men ikke så stort at jeg får noia og irriterer meg over storbymentaliteten (me me me.. and me!)

Lenke til kommentar

Elverum er passe for meg, har bystatus men det er jo strengt talt kun et stort tettsted.

Stort nok til å være seg selv og finne andre lignende, men ikke så stort at jeg får noia og irriterer meg over storbymentaliteten (me me me.. and me!)

Synes nesten at det verste med de skikkelig små plassene er at det liksom finnes 3-5 jenter som man har sjanse på å få med hjem når man først er på byen og de har vært rundt hele bygda ett par ganger på forhånd. Og resten av de single hokjønnene (3-4 til) forventer langvarig forhold.

På større plasser kan man vase rundt å finne ei som man har skikkelig kjemi med og i etterkant så trenger ikke alle å snakke om/vite det som skjedde i ettertid.

Lenke til kommentar

Husker hvor misfornøyd ei som våknet opp på hybelen min var når det gikk opp for hun at det ikke var ett hotell-rom og at jeg verken var fotballspiller + at jeg faktisk bodde i bygda. :p

 

Lukter voldtekt.

 

Etter å ha bodd på småsteder foretrekker jeg å bo i byer anyday.

Sjelen min takler ikke bygdementaliteten.

 

Bor du ikke på et småsted nå?

Lenke til kommentar

Lukter voldtekt.

Nigger pleeeeez, hun kom inn på hybelen min av fri vilje, det var HUN som spurte om hun kunne sove med meg i singelsengen, det var HUN som begynte å kle av seg, og hun snakket ikke slørete engang.

 

Har hatt pratet med hun i ettertid og hun er ikke sur/sint etc. bare flau over egen oppførsel, hadde vistnok kranglet med eksen også slosst litt med ei venninne også gikk hun bare etter han første som dukket opp.

Og jeg var minst like beruset som hun med det unntaket at jeg somregel husker hva som skjedde dagen derpå.

 

Men ja, hadde hun fått lyst til å rope voldtekt kunne hun nok ødelagt masse av min framtid om hun ville men hun hadde heldigvis litt mer mellom ørene enn visse andre jenter.

 

 

Edit: Tar sjeldent det første initiativet på ons. pga. nettopp det der men når jeg får fitte skvist opp i trynet takker jeg som regel ja.

Endret av Primer4
Lenke til kommentar

Husker hvor misfornøyd ei som våknet opp på hybelen min var når det gikk opp for hun at det ikke var ett hotell-rom og at jeg verken var fotballspiller + at jeg faktisk bodde i bygda. :p

 

Er du altfor misfornøyd med deg selv, til å være ærlig når du sjekker damer? Hun måtte ha vært veldig naiv og/eller full, om hun virkelig kjøpte den historien, spesielt etter at hun ble med deg hjem. Sier også en del, om du måtte skjenke henne full, for å få henne til å bli med deg hjem. Høres ut som du har et godt rykte på deg på bygda. Må jo ikke glemme småripsene heller.

Lenke til kommentar

Nigger pleeeeez, hun kom inn på hybelen min av fri vilje, det var HUN som spurte om hun kunne sove med meg i singelsengen, det var HUN som begynte å kle av seg, og hun snakket ikke slørete engang.

 

Har hatt pratet med hun i ettertid og hun er ikke sur/sint etc. bare flau over egen oppførsel, hadde vistnok kranglet med eksen også slosst litt med ei venninne også gikk hun bare etter han første som dukket opp.

Og jeg var minst like beruset som hun med det unntaket at jeg somregel husker hva som skjedde dagen derpå.

 

Men ja, hadde hun fått lyst til å rope voldtekt kunne hun nok ødelagt masse av min framtid om hun ville men hun hadde heldigvis litt mer mellom ørene enn visse andre jenter.

 

Flaks!

Lenke til kommentar

Er du altfor misfornøyd med deg selv, til å være ærlig når du sjekker damer? Hun måtte ha vært veldig naiv og/eller full, om hun virkelig kjøpte den historien, spesielt etter at hun ble med deg hjem. Sier også en del, om du måtte skjenke henne full, for å få henne til å bli med deg hjem. Høres ut som du har et godt rykte på deg på bygda. Må jo ikke glemme småripsene heller.

Sa aldri at jeg var fotballspiller, sa aldri at det var ett hotellrom, alt antagelser gjort av hun som forøvrig er ett år eldre enn meg og spanderte heller ikke på hun en eneste jævla drink/øl.

 

Antar antagelsene hennes kom ifra størrelsen/utsendet på hybelen, kroppen min :p samt. at det var cup den helga sånn at det var nesten bare fotballspillere ute på byen og at hun tydligvis ikke viste hvem jeg var på forhånd.

 

Synes heller dine umiddelbare antagelser sier litt om deg selv.

 

Angående smårips er hun yngste jeg har lagt med 17 og da var jeg selv 17 og, JA jeg er litt betatt av jenter på 15-17 den dag idag men vet selv at jeg aldri blir og gjøre noe med det fordi det funker faen ikke sosialt med de.

Endret av Primer4
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...