Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Skrevet
Uansett sovner jeg i åtte-ni-tiden neste kveld og våkner i to-tre-tiden og får ikke sove igjen. Fantastisk.

Hvorfor legger du deg så tidelig da? Ikke rart du våkner mitt på natta da :p Om du legger deg heller rundt 22-23 tiden så våkner du sånn 5-6-7 tiden. Og er utvilt og har hele dagen forran deg ;)

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg legger meg ikke, jeg sovner. Det være seg om jeg sitter i kontorstolen foran PC-en, i sofaen med ei god bok eller hva det skal være. Har jeg våknet midt på natta og ikke fått sove igjen, sovner jeg automatisk jævlig tidlig neste kveld. Klarer ikke holde meg våken.

Skrevet (endret)

Couchsurfing?

Telt?

Hos foreldre?

Leie leilighet i bytte mot seksuelle tjenester?

Bli adoptert av en ulveflokk?

Og jeg må spørre, hvorfor?

Endret av Kammizez
Skrevet (endret)

Hva gjorde dere da? Fortalte hverandres livshistorie og la dere i hver sin seng? Pass deg for vennefella. "Vi kan ikke ha sex fordi jeg vil ikke ødelegge det vakre vennskapet vårt". Den er brutal når man har gått og hatt lyst på dama i ukesvis.

Eller "Vi kan ikke kysse for jeg er så redd for å miste det gode vennskapet vårt, du er sååå spesiell".

Endret av Bytex
  • Liker 1
Skrevet

Jeg var med en venninne av meg og sa,, vil du ha sex og hun sa nei. så gikk jeg til en venn av meg og spurte om det samme og han sa ja. Gutter er bare så mye lettere å forstå seg på enn jenter

• Liker 2
Skrevet

Jeg er rimelig sikker på at vennefella er en ting, jeg har ikke tall på hvor mange ganger jenter har fortalt meg at de liker meg, men kun som en venn og at de ikke vil ødelegge vennskapet med å prøve på noe mer.

Skrevet

Jeg er rimelig sikker på at vennefella er en ting, jeg har ikke tall på hvor mange ganger jenter har fortalt meg at de liker meg, men kun som en venn og at de ikke vil ødelegge vennskapet med å prøve på noe mer.

Det de sier er at du er en hyggelig kar, men de er ikke romantisk interessert. Skjer den beste.

Skrevet

Jentene her sier det ikke er tilfelle. Hvis de sier det til oss, hadde de aldri noen mening til å ligge med deg uansett..det er sånn av/på greie visstnok.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...