Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjøpte en kurv med plommer på butikken. INGEN av de var gode. Nå er jeg lei meg. :(

Gå tilbake, ta en plommekurv, og begynn å kast plommene på karen i kassa. Alt er hans feil, og han fortjener å bli kastet plommer på.

• Liker 3
Skrevet

Nå minner dere meg på den jævla exphilen. Faen ta deg Lars!

Ingenting å takke for. Det er en glede.

Genialt. Den gav mye ekstrainformasjon utover boka. Her blir det ekstrapoeng å hente! :D
Skrevet

Genialt. Den gav mye ekstrainformasjon utover boka. Her blir det ekstrapoeng å hente! :D

Fett. Hold et øye med Crashcourse-kanalen, to brødre som hver for seg tar for seg Historie og Biologi.

Skrevet

Så FBI kan buste folk, men ikke lokalpolitiet, eller hvordan foregår det egentlig der borte? Kan de endre loven til noe som strider mot føderal lov?

Føderal lov overstyrer lokal lov så DEA o.l. kan fremdels buste deg. Det har vi sett ved flere anledninger i California der de har raidet cannabis-klinikker. DEA kan be om lokal assistanse fra lokale politistyrker, men sistnevnte har ikke pleid å håndheve akkurat denne lovgivningen på eget initiativ.

Men vi må huske at akkurat samme problemstillingen hadde vi ved slutten av forbudstiden. Da var det også enkeltstater som først gjenlegaliserte alkohol selv om føderal lov sa noe annet.

Also: Woohoo! Når har jeg kommet meg frem til 1795! Begynner å nærme meg slutten.

Skrevet

Slutten er ikke før i 2012.

Kapittelet jeg har om går ikke lenger enn til 1814 så det er den slutten jeg tenker på. Resten får komme etter hvert.
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...