Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Husker jeg så eller hørte en sketsj av det der. Var det Lille Lørdag kanskje? Eller Tazte priv?

Stemmer, måtte finne originalen til det bak sketsjen. Tazte Priv er A++

Skrevet

Håper at byen er tilbake på beina neste uke. Elsker byen, og vil ta en siste tur rundt om i byen før jeg drar tilbake til Norge neste uke. Herlig by, og håper det beste for dem. 5 døde så langt. :(

Glad jeg er på vestkysten for øyeblikket og varme 30 grader. Siden vi bruker en leiebil vi henta i Las Vegas fra Maryland så tror folk vi har stukket fra stormen, kanskje litt spøk fra dems side men.

Satt på Starbucks på Laguna Beach i stad. Stadig støtt noen som blir overrasket over at jeg er nordmann siden jeg snakker så amerikansk.

Skrevet

Kan vanskelig tenke meg det altså..3 millioner er uten strøm, over en halvmeter vann i gatene, trafoer går av så det ser ut som lynnedslag. Masse hus er i brann pga elektriske kortslutninger.

Gjest medlem-1432
Skrevet

Hva med å holde seg inne under stormen? En fikk ett tre over seg, ei anna trampet i ett strømbelagt vann. Tosker.

Skrevet

Alle mennesker i verden har faktisk ikke et hus å holde seg inne i, sjokkerende nok.

Er en grunn til at man også ser et sosialt skille mellom mennesker som overlever og dør i slike ekstremstormer.

Skrevet

Hmm, ja det er nok tryggest. Man har fordelen med å ikke bli våt heller :p

Men det er ikke så trygt overalt heller.... noen hus er veldig dårlig bygd eller bygd steder som er mere utsatt eller med ustabilt underlag. Men ja de burde holdt seg inne, selv om sjangsen er jo veldig liten å bli tatt av et tre eller gå i strøm... man tenker ikke så veldig over det når man går ut tror jeg.....

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...