Heddy Skrevet 25. oktober 2012 Skrevet 25. oktober 2012 Jeg skjønner ikke hvorfor alle klager sånn på snøen i dag. Den er jo fin.
Bytex Skrevet 25. oktober 2012 Skrevet 25. oktober 2012 Her sørpå kommer vinteren alltid som et sjokk. Alle kjører utfor veien og kjedekolliderer. Det var like overraskende ifjor også.
multisync Skrevet 25. oktober 2012 Skrevet 25. oktober 2012 (endret) Jeg skal kjøpe vinterdekk i morra, var minusgrader i natt Utrolig kjedelig at det er så dyrt også, skal mest sannsynlig reise bort januar og forhåpentligvis være borte til det blir sommer igjen, sure penger for 2 mnd. Spesielt når jeg heller vil bruke de pengene på reise. Endret 25. oktober 2012 av multisync
Sexylubb1 Skrevet 25. oktober 2012 Skrevet 25. oktober 2012 Jeg skal kjøpe vinterdekk i morra, var minusgrader i natt Utrolig kjedelig at det er så dyrt også, skal mest sannsynlig reise bort januar og forhåpentligvis være borte til det blir sommer igjen, sure penger for 2 mnd. Spesielt når jeg heller vil bruke de pengene på reise. De blir ikke slitt mens du er borte da. Det er jo noe. Jeg skjønner ikke hvorfor alle klager sånn på snøen i dag. Den er jo fin. Ta lappen -- > opplev trafikken i dårlig vær -- > endre mening.
Datasmurf Skrevet 25. oktober 2012 Skrevet 25. oktober 2012 Det tok faen meg 3 timer og mye banning, men endelig er jeg ferdig med å måke oppkjørselen. Og nå sner det igjen, så det har vel snedd igjen til i kveld. >< Jeg føler meg litt som Sisyphus. Jeg skjønner ikke hvorfor alle klager sånn på snøen i dag. Den er jo fin. Greit at det ser fint ut, men når det er på veier og i oppkjørsler slik at du ikke kommer deg frem med bil, så er det ikke like gøy.
Bytex Skrevet 25. oktober 2012 Skrevet 25. oktober 2012 Smurfen, jeg TROR sisyphus hadde det hakket værre, dytte en kampestein opp en bratt bakke om og om igjen i evigheten tar mere på enn å løfte en snøskuffe noen ganger. Pyse.
Eplefe Skrevet 25. oktober 2012 Skrevet 25. oktober 2012 Når man kaller noe for en sisyfusisk oppgave så mener man strengt tatt bare at det er mye arbeid mot ingen resultat, så sånn sett tror jeg han har rett. 1
Bytex Skrevet 25. oktober 2012 Skrevet 25. oktober 2012 Mulig det, men jeg føler det er min jobb å motsi Datasmurf hvertfall en gang om dagen.
Eplefe Skrevet 25. oktober 2012 Skrevet 25. oktober 2012 Mulig det, men jeg føler det er min jobb å motsi Datasmurf hvertfall en gang om dagen. Fair enough, jeg kan sympatisere.
Heddy Skrevet 25. oktober 2012 Skrevet 25. oktober 2012 Ta lappen -- > opplev trafikken i dårlig vær -- > endre mening. Sånt må man nesten regne med her i landet synes jeg, og dermed planlegge bedre
Lycantrophe Skrevet 25. oktober 2012 Skrevet 25. oktober 2012 (endret) Premien for månedens rasshøl går herved til Hedvig. Endret 25. oktober 2012 av Lycantrophe 2
Eplefe Skrevet 25. oktober 2012 Skrevet 25. oktober 2012 Planlegge rundt et overraskende snøfall? Impressive.
Lord Britishface Skrevet 25. oktober 2012 Skrevet 25. oktober 2012 Snøfallet var meldt, så det var ikke så overraskende.
Bytex Skrevet 25. oktober 2012 Skrevet 25. oktober 2012 Det jeg ikke skjønner med at folk blir så "tatt på senga" av vinteren, er at man jo har opplevd dette hvert år hele livet sitt. Er det så utrolig vanskelig å koble hodet om til "vinterkjøring-modus" istedet for å bare gasse på og håpe det går greit-kjøring som de gjør på sommeren? Man han jo gjort det en del ganger før med mindre man er 18 første året.
Eplefe Skrevet 25. oktober 2012 Skrevet 25. oktober 2012 Snøfallet var meldt, så det var ikke så overraskende. I Bergen (hvor sexylubb1 befinner seg) var det meldt, avmeldt, påmeldt og avmeldt igjen, og så dukket det opp allikevel. Var sånn 50/50-sjanse for snø.
Gjest medlem-1432 Skrevet 25. oktober 2012 Skrevet 25. oktober 2012 Er faktisk ikke noe problem og legge om til vinterdekk før snøen kommer. Greier man ikke det, skyldes det kun sløvhet.
Eplefe Skrevet 25. oktober 2012 Skrevet 25. oktober 2012 Snøen har strengt tatt ikke lagt seg enda, så helt krise er det ikke anyway.
multisync Skrevet 25. oktober 2012 Skrevet 25. oktober 2012 (endret) Vedder på at den ikke så like god ut da du fikk den. Endret 25. oktober 2012 av multisync 3
Datasmurf Skrevet 25. oktober 2012 Skrevet 25. oktober 2012 Smurfen, jeg TROR sisyphus hadde det hakket værre, dytte en kampestein opp en bratt bakke om og om igjen i evigheten tar mere på enn å løfte en snøskuffe noen ganger. Pyse. Noen ganger? Vi har stor nok oppkjørsel til at det er mer enn noen ganger. 30-40 cm med våt sne, mens det skifter mellom å hagle og være en forjævlig snefokk som kommer inn i alle åpninger, selv om man er mer eller mindre tildekt av skjerf og lue, jakke med hette, hansker, overtrekksbukse, vintersko og det hele. Og jeg har heller aldri sagt at jeg er i god form eller at dette er lett for meg, eller at jeg har hatt noen interesse av å gjøre det. I tillegg til at du misforsto mer eller mindre hva jeg mente, men ser jo at Beccafe har forklart det, så da skal jeg ikke hive meg over på det.
Anbefalte innlegg