Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Som delillos sa det så fint: Jeg skal ut og drikke meg full.

 

Jeg også!

 

Jeg benytter muligheten til å gå ut på en lørdag nå som Sensation er i byen, så alle de mest ræva folkene er samlet ute på Telenor.

 

Første lørdag jeg drar ut på evigheter. Er jo alltid helt krise folk og stemning ute på byen på lørdager.

 

Får se hvordan det blir. Åpner Pastisen nå.

Lenke til kommentar

Jeppsi pepsi. Veldig bra. Ganske uenig med den anmeldelsen. Ramin Karimloo er fantastisk, og ikke "spektakulær" i det hele tatt.

 

Okei. Litt skeptisk. Ser for meg at den minnner mye om filmen fra 2004. Altså, litt for mye tennåringsromanse og null horror.

Endret av Video Girl
Lenke til kommentar

Okei. Litt skeptisk. Ser for meg at den minnner mye om filmen fra 2004. Altså, litt for mye tennåringsromanse og null horror.

Nja, jeg er ikke noe særlig glad i den filmen, men liker likevel denne oppsetningen. Men det er mest pga. musikken. Fantomet i 2004-filmen kunne ikke synge, det er jo helt idiotisk.

 

Hoi som denne rødvinen går ned egentlig. Namnam.

Endret av HedvigR
Lenke til kommentar

Nja, jeg er ikke noe særlig glad i den filmen, men liker likevel denne oppsetningen. Men det er mest pga. musikken. Fantomet i 2004-filmen kunne ikke synge, det er jo helt idiotisk.

 

Jeg synes 04-versjonen er ganske grei, men den bærer et alt for stort tennåringsromanse-preg, samt at horroren er borte. Er uansett ikke noen versjoner som vil kunne måle seg med 1925-versjonen. Den er overlegen på alle måter! 43- og 62-versjonene er også himmelske. Og det er de fire jeg har sett. Skal sjekke ut en del andre og etterhvert.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...