Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fy faen hvor jeg kjeder meg,heldigvis har jeg en skvett med cognac i glasset.

Nå må denne halsbetennelsen slippe taket 100*% snart.

:thumbdown:

 

 

Skal uansett kle meg godt og ta en kort fjelltur i morgen,får bare håpe at det er noen fine jenter som driver på med "naking" dit jeg skal,, :whistle:

 

Mest sannsynlig er det feite tyske turister som gjør det

Lenke til kommentar

Nei, den er lite skummel. Synes jeg da. Men den er jo fortsatt bra likevel.

Men alt er jo relativt, folk synes forskjellige tinger skumle! Grunnen til at jeg synes den er så lite skummel er jo at jeg er sinnsykt lite religiøs, og dermed virker det så far-fetched alt sammen. Men mange andre synes jo den er ekkel. Og den er jo fortsatt verdt å se.

 

Du ser med andre ord latterlig bra ut i slaskeklær. Tenk positivt!

Hm, den vrien likte jeg. Satser på at det var det. Eller at jeg har veldig fine pysjbukser. Leste jo at det faktisk var moderne for tiden, av alle ting..

Lenke til kommentar

Jeg synes jenter går rundt i veldig mange rare former for beinskjuleplagg. Så pyjamas er sikkert ikke uvanlig,

Det er jeg enig i. Jeg holder meg til vanlige bukser, jeans og skjørt jeg da, hvis jeg skal ut av huset. Jogge- og pysjamasbukser er ikke plagg å ha på seg ute synes jeg. Med mindre man faktisk skal jogge, selvfølgelig.

Lenke til kommentar

Jogge- og pysjamasbukser er ikke plagg å ha på seg ute synes jeg.

 

Jeg bruker joggebukser til og fra jobb. Men nå har jo jeg arbeidsklær på jobb og kjører dit i egen bil så det er jo ikke helt det samme som f.eks. læreryrket. Har og på meg joggebukse om jeg skal innom butikken på vei hjem fra jobb eller om jeg har på meg nerdebuksene mine og finner ut jeg trenger noe (50 meter å gå, så gidder ikke bytte for å gå dit liksom).

Lenke til kommentar

Jeg bruker joggebukser til og fra jobb. Men nå har jo jeg arbeidsklær på jobb og kjører dit i egen bil så det er jo ikke helt det samme som f.eks. læreryrket. Har og på meg joggebukse om jeg skal innom butikken på vei hjem fra jobb eller om jeg har på meg nerdebuksene mine og finner ut jeg trenger noe (50 meter å gå, så gidder ikke bytte for å gå dit liksom).

Den er okei. Jeg tenker mer på ting der du skal være ute hele dagen, ikke bare turer til og fra ^^

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...