Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sikkert de samme som bestemte seg for at nattbussen fra Trondhjem til Orkanger plutselig skulle koste rundt 200 spenn og kun gå kvart på tre natt til søndag. Før gikk de i det minste på fredager, samt kvart på to natt til søndag i tillegg til den kvart på tre-bussen, men nå ... Det er nesten som at de vil at jeg skal ligge under en busk utenfor Nidarosdomen og sove ...

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det er et problem man må ta tak i. Ikke at jeg vet noe om det eller noe :roll:

 

 

Also: Jeg har egentlig litt dårlig samvittighet for de som mest sannsynlig kommer til å overta leiligheten vår. De har unge og den leiligheten er ikke et blivende sted for en unge. Jeg nevnte ikke noe om de negative tingene når de var på visning slik at vi skal slippe å betale for en måned ekstra lxm.

Men bedre enn alternativet deres da. De hadde blitt kasta ut på dagen av kommunen fordi huseieren de hadde før leide ut ulovlig.

Er det i det hele tatt mulig å kaste noen ut på dagen? Man ser jo folk som ikke kan kaste ut utlendinger engang fordi de ikke har noe annet sted og bo og man må vel gi 3 måneders oppsigelsestid som huseier? (Ikke betaling av husleie f.eks)

Endret av Bundy
Lenke til kommentar

Det er et problem man må ta tak i. Ikke at jeg vet noe om det eller noe :roll:

 

 

Also: Jeg har egentlig litt dårlig samvittighet for de som mest sannsynlig kommer til å overta leiligheten vår. De har unge og den leiligheten er ikke et blivende sted for en unge. Jeg nevnte ikke noe om de negative tingene når de var på visning slik at vi skal slippe å betale for en måned ekstra lxm.

Men bedre enn alternativet deres da. De hadde blitt kasta ut på dagen av kommunen fordi huseieren de hadde før leide ut ulovlig.

Er det i det hele tatt mulig å kaste noen ut på dagen? Man ser jo folk som ikke kan kaste ut utlendinger engang fordi de ikke har noe annet sted og bo og man må vel gi 3 måneders oppsigelsestid som huseier? (Ikke betaling av husleie f.eks)

 

Skal man følge loven er det ikke mulig forsto jeg av min kamerat som brukte tett på et halvår på å kaste ut en slamp :D

Lenke til kommentar

Er det i det hele tatt mulig å kaste noen ut på dagen? Man ser jo folk som ikke kan kaste ut utlendinger engang fordi de ikke har noe annet sted og bo og man må vel gi 3 måneders oppsigelsestid som huseier? (Ikke betaling av husleie f.eks)

Hvis man sier opp en leiekontrakt må man forholde seg til oppsigelsestid. Ved heving av kontrakt kan man kastes ut på dagen.

Her var det ikke huseier som kastet dem ut, men kommunen pga. ulovlige forhold.

Resten kan jeg ikke svare på.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Da jeg gikk og la meg i går sto min fantastiske Angry Bird-høyttaler ved siden av mobilstanden dens. Nå står bare mobilstanden der. Storebror har vel byttet den mot hasj eller noe. Skjønner ikke at jeg gidder.

Kill it with fire! Endret av Slettet+5132
Lenke til kommentar

Jeg prøvde å høre på musikk for å sovne et par dager, hadde ikke sjans. Måtte fly opp og justere ned volumet hver gang jeg ble vant med lyden, lå og hørte på teksten, melodien, ble bare enda mere søvnløs. Prøvde tilogmed en kjedelig lydbok, da ble jeg også liggende og irritere meg over stemmen og venta på at det skulle stoppe.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...