Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Uansett... la oss enes. Den skal hvertfall ikke drikkes med hverken cola eller is. Noen dråper vann er lov da.

Jeg godtar den Dublin style. Ellers enig.

Tequila er piss uansett merke.

Dette tyder på at du ikke har smakt god tequila.

Noen som har leste "The Picture of Dorian Gray" på engelsk? Jeg har lite lyst til å lese Wilde på noe annet språk enn engelsk, men samtidig er jeg noe usikker om jeg klarer å fatte boken fullt og helt ut om den leses på originalspråket. Engelsk behersker jeg, men jeg er redd det kan bli for vanskelig. Et skikkelig dilemma, altså.

Ja, jeg har lest den på engelsk, den er ikke spesielt vanskelig imho, men engelsk er også morsmålet mitt, så IDK.
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Noen som har leste "The Picture of Dorian Gray" på engelsk? Jeg har lite lyst til å lese Wilde på noe annet språk enn engelsk, men samtidig er jeg noe usikker om jeg klarer å fatte boken fullt og helt ut om den leses på originalspråket. Engelsk behersker jeg, men jeg er redd det kan bli for vanskelig. Et skikkelig dilemma, altså.

Prøv.
Lenke til kommentar

Jeg liker ikke tequila, så jeg har ikke hatt noen grunn til å smake på god tequila nei. Drikkes god tequila og med salt og sitron?

Om dette strides de lærde. Svaret er vel "ja, om du liker det, men den skal kunne drikkes uten og."

 

Edit: Og lime, ikke sitron.

Endret av Eplefe
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...