Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har du ikke kjøpt sånn superdupermegafancy HP kalkulator med innebygde formelsamlinger og alt mulig rart? Det var førstepri når jeg starta videregående. HP48GX! 128K RAM!

 

 

hp48gx.jpg

 

Så brukte man halve skoleåret på å finne ut hvordan den virket.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Trenger Lars hjelp? Jeg er ganske brukbar i matte. Ikke noe geni, men jeg får det til når jeg prøver. Novelleanalysen derimot, skal du faen få ha for deg selv. :p

1. Selvføgelig trenger han hjelp :tease:

2. Hva er galt med novelleanalyse? Heller det foran matte any day!

Lenke til kommentar
Gidder du ta min eksamen og, når du først er der liksom?

Hvis du ikke har noe i mot at jeg er lett beruset mens jeg tar den for deg, så kan jeg selvsagt det. Lover intet når det gjelder karakter, da.

1. Selvføgelig trenger han hjelp :tease:

2. Hva er galt med novelleanalyse? Heller det foran matte any day!

Tror vi alle vet at Lars trenger hjelp. :p Og nei, matte > novelleanalyse. Matte kan man i hvert fall forstå bruken for, novelleanalyse gir meg lyst til å grave ut øynene med skje. :<
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Hør, hør!

 

Jepp, det var enten TI eller HP vi skulle ha. Casioene var ikke så avansert på midten av 90-tallet. Og vi skjønte jo ikke et kvekk av interfacet uten å lese den halvmetertjukke manualen.

Ah. I see. Antar de var blitt avanserte nok på starten av 2000-tallet, for da skulle alle ha de. Det var to i klassen min som hadde TI-er fra starten av 90-tallet som de hadde arvet, og de brukte vel i grunn mattetimene på å lære seg BASIC for å programmere kalkisene sine.

 

e: Velger også matte over novelleanalyse. Matte kan jo faktisk være både interessant og gøy. Analyser kan brenne.

Endret av Datasmurf
Lenke til kommentar

Trenger Lars hjelp? Jeg er ganske brukbar i matte. Ikke noe geni, men jeg får det til når jeg prøver. Novelleanalysen derimot, skal du faen få ha for deg selv. :p

Trenger du en math wizard?

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=380500&view=findpost&p=19613130

 

Har du ikke kjøpt sånn superdupermegafancy HP kalkulator med innebygde formelsamlinger og alt mulig rart?

Neh, vi trenger ikke en så avansert. Skulle kjøpe en eller annen Casio som visstnok koster 180,- ved skolestart og rundt 300,- resten av året.
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...