Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg er overfladisk. Interrail er shady som fuark. Hovedfakroren er at du bor på hostel, sammen med alle de andre wannabe-bohemerne som syns det er kult å reise fra øst-europeisk by til østeuropeisk by. Hele opplevelsen av byen blir jo dårlig når man sover i et hundehus.

Vel, jeg tror da flesteparten hadde valgt et 5-stjerners hotell fremfor et hostell. Problemet er at de fleste ungdommer har ikke penger stappet langt opp i endetarmen. De fleste har heller ikke foreldre som betaler ferien for dem. Man bruker dessuten ikke tiden sin på hostellet, det er da bare et sted å sove.

Lenke til kommentar

Tullpreik. Det eneste man skal gjøre der er jo bare å sove uansett. Man reiser ikke rundt i verden for å oppleve hotellrom heller da.

Jeg har aldri hørt noen si " innkvarteringen min var piss men byen var fantastisk." Det er dessuten dritshady å krype ut fra et hull i bakken når du skal utforske byen.

Lenke til kommentar

Pft, har vært på en del drittrom når jeg har vært ute og reist, og likevel hatt en fantastisk ferie.

 

Jeg har liggi på ei benk (vel, stol da) og latt en fremmed mann stikke ei nål gjennom mine edlere deler.

 

Hvorfor i all verden?

Endret av HedvigR
Lenke til kommentar

Jeg har både bodd på drittrom og på hotell med mange stjerner og skal ærlig innrømme at de byene hvor jeg har hatt en noenlunde luksuriøs innkvartering har gitt meg best inntrykk. Praha er foreksempel en by jeg aldri drar frivillig tilbake til, ganske enkelt fordi tsjekkere er stygge og hotellet mitt var crappy.

 

Jeg tror du har misforstått hva et hostell egentlig er...

Jeg har da bodd på hostell jeg også?

Lenke til kommentar

Jeg er overfladisk. Interrail er shady som fuark. Hovedfakroren er at du bor på hostel, sammen med alle de andre wannabe-bohemerne som syns det er kult å reise fra øst-europeisk by til østeuropeisk by. Hele opplevelsen av byen blir jo dårlig når man sover i et hundehus.

Vel, jeg tror da flesteparten hadde valgt et 5-stjerners hotell fremfor et hostell. Problemet er at de fleste ungdommer har ikke penger stappet langt opp i endetarmen. De fleste har heller ikke foreldre som betaler ferien for dem. Man bruker dessuten ikke tiden sin på hostellet, det er da bare et sted å sove.

 

Og mange mener det er en fin måte å treffe nye folk på. Selv om de er wannabe-bohemer. Uansett, økonomien er nok hovedkriteriet ja. Reise og bo billig > sitte hjemme og spille dota.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...