Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hehe, det skjønner jeg! Post bilder når du har fått gjort det også, da!

 

Har noen tips/ideer til hva jeg kan hive på grillen på fredag? Helst noe som imponerer litt. Tenkte litt på noe entrecôte eller lignende.

For å imponere ved grill:

Ha flere typer salat

Grill fylte grønnsaker (fylt paprika med hvitløk, kjøttdeig og ricotta er en SLAGER)

Grill frukt til dessert

Mariner kjøtt

Fyll kyllingfileter med kremost og hvitløk og gressløk, surr i bacon

Flatbank svine- eller oksekjøtt, smør på med urter og kremost, rull sammen og stek enten i skiver eller som en hel rull som deles etterpå

Kjøp noen impressive pølser, Jacobs utvalgte om du har en meny i nærheten. (Dette for enkelthet for dem som blir litt nervøse av annet)

Spare ribs

T-bonesteik med standard grillmarinade.

 

Jeg vil se en film. Noe lett og uanstrengende som ikke presser meg til tårer. FORSLAG?

 

Tangled &--#60;3

Hvis man ikke gråter under lysscenen (Finally I see the light) er det noe i veien med deg.

 

Edit: Familien min tar grilling seriøst.

Endret av Eplefe
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Ha flere typer salat

Grill fylte grønnsaker (fylt paprika med hvitløk, kjøttdeig og ricotta er en SLAGER)

Grill frukt til dessert

Mariner kjøtt

Fyll kyllingfileter med kremost og hvitløk og gressløk, surr i bacon

Flatbank svine- eller oksekjøtt, smør på med urter og kremost, rull sammen og stek enten i skiver eller som en hel rull som deles etterpå

Kjøp noen impressive pølser, Jacobs utvalgte om du har en meny i nærheten. (Dette for enkelthet for dem som blir litt nervøse av annet)

Spare ribs

T-bonesteik med standard grillmarinade.

 

Tusen takk for at du gjorde meg sulten igjen... :\

Lenke til kommentar

Hehe, det skjønner jeg! Post bilder når du har fått gjort det også, da!

 

Har noen tips/ideer til hva jeg kan hive på grillen på fredag? Helst noe som imponerer litt. Tenkte litt på noe entrecôte eller lignende.

For å imponere ved grill:

Ha flere typer salat

Grill fylte grønnsaker (fylt paprika med hvitløk, kjøttdeig og ricotta er en SLAGER)

Grill frukt til dessert

Mariner kjøtt

Fyll kyllingfileter med kremost og hvitløk og gressløk, surr i bacon

Flatbank svine- eller oksekjøtt, smør på med urter og kremost, rull sammen og stek enten i skiver eller som en hel rull som deles etterpå

Kjøp noen impressive pølser, Jacobs utvalgte om du har en meny i nærheten. (Dette for enkelthet for dem som blir litt nervøse av annet)

Spare ribs

T-bonesteik med standard grillmarinade.

Edit: Familien min tar grilling seriøst.

 

Herlig, Takk!

Lenke til kommentar

IKKE legg ut nakenbilder på bloggen din.

Does not work like that. Det må være noe som trigger nysgjerrigheten min, sånn at jeg ikke kan leve med å IKKE ha gjort det

 

Gruer meg sånn til eksamen (egentlig ikke så veldig), trenger trøst :( (litt oppmerksomhet i hvert fall)

*Klem*! Hva har du eksamen i, og når?

Lenke til kommentar

God olje, sitrussaft eller mynte, og krydder. Det er alt du trenger. (KOS-regelen, krydder, olje og syrlighet).

 

Edit: Putt det gjerne kjøttet i en plastpose sammen med marinaden over natten, klem ut mest mulig luft.

 

Edit2: Hvorfor putter ikke jeg dette på bloggen? Herre.

Endret av Eplefe
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...