Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det du bør ha, er innendørs ildsted og ei sånn gedigen heksegryte. :D

Hadde selvsagt vært kult. Og lagd sånn gryte de gjorde før. Ha konstant ild under gryta og hive oppi nytt hver eneste dag for å erstatte det av gryta man har spist. Ukesuppe.

 

Og neste uke kan du ta bort gryta og steke en hel liten griseunge over glørne. Mmmm.

Lenke til kommentar
Om du har sertefikat er det litt lettere. Hvor jobber du nå?
Har førerkort klasse B, ja. Har søkt på en del nå, men ønsker å møte opp personlig med CV og søknad. Er somregel 10 ganger bedre enn å søke per email/post.

 

For tiden jobber jeg som låseansvarlig på RIMI. Kjipe skiftordninger og lange vakter. Lavt bemannet er vi også, og da blir det mye ekstravakter.

Lenke til kommentar

Skal det være så skal det være.

 

Jeg tygger jo ikke noe særlig, så de andre hadde biff, baguettene, potetene og saus, mens jeg åt lasagne, og så tok jeg baguetter, poteter og saus etterpå, siden jeg ikke ble mett av kun lasagne. :p

 

det er mat en som vil legge på seg helst eter da.

Lenke til kommentar

Denne tråden er ikke til for leksehjelp eller support. Ett innlegg slettet.

Kommentarer på moderering skjer som vanlig per PM og tas ikke i tråden.

trodde vi hadde frie tøyler i Runars fravær, men der tok jeg feil gitt.

Bare meg som er lei av 20 artikler om frieriet til Aksel til Tone?

Nei! Det var faen meg toppsak på VG, herregud. Og FIRE artikler om det. Er det muuuulig?

som sakt i alle sladreblader

hva klasifiserer du oss i DNFK som da? barnehagen som sturla kalte oss?

Iblant så :p men jeg er så vant med barnehage at jeg ble overasket over hva vi måtte gjøre på skolen når jeg kom dit. Er ikke vant med slikt jeg. Liker meg best i barnehagen :)

så fint du liker deg her.

Velkommen til Den nye barnehagen.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...