Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Oslo er grunnen til at jeg ikke søkte meg til bibliotekarskolen. Jeg kunne gjerne blitt bibliotekar eller arkivar, men å oppholde meg i Oslo i mer enn 4 dager er og blir for mye for min del.

 

Oh well, nå skal jeg legge meg og drømme om å foreta statskupp, bli diktator og tvinge alle som har bokmål som hovedmål å lære seg god nynorsk, og vice versa. Nekte dem å gå ut fra grunnskolen om de ikke har gode grammatikkunnskaper i bokmål, nynorsk, britisk, og amerikansk engelsk.

 

En generasjon uten skrivefeil ... *sikle*

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hurra prøva i morra ble avlyst :D

Du får unnskylde at jeg spør, og du må for all del ikke oppfatte spørsmålet støtende på noen måte, men går du på barneskolen?

 

Det der er Slimda sin jobb. Ligg unna.

Nei ungdomsskolen :p fant ut i går at det var prøve i dag, men løreren sendte hele klassen melding om at det ikke var alikevel :S
Lenke til kommentar

Tips: Ikke dra til Wien på interrail, jeg satt på toget fra Berlin forbi Praha siden jeg tenkte Wien var like kult + at jeg hadde en heftig hangover, så syntes det var like greit å sitte på toget.

Kom i går natt, kjørte halve byen rundt for å finne et hostel som hadde skrevet feil adresse på nettet, og endte opp på et firestjerners hotell for det var det eneste som var å finne.

Nå ser jeg at det er 11-12 hostels, kun 3 av dem har plass til meg, men må fortsatt bytte romtype hver dag, og prisen var ikke akkurat pen, heldigvis tidlig på dagen, hvis jeg finner et brukbart hostel i Budapest tror jeg bare jeg drar videre, utrolig synd, for byen så fin ut det bitte lille jeg fikk se.

Lenke til kommentar

Om du fortsatt vurderer biblotekar e.l. har de det også i Tromsø ;) Mulig det blir til at jeg og typen drar dit etterhvert om han bestemmer seg for å søke der. I såfall blir det til at jeg tar ped. der.

Så desp er jeg ikke at jeg flytter lenger nord. :p

Det holdt med Steinkjer, for å si det sånn. Jeg vil bo et sted med kort vinter. Som Stavanger.

Lenke til kommentar

Tips: Ikke dra til Wien på interrail, jeg satt på toget fra Berlin forbi Praha siden jeg tenkte Wien var like kult + at jeg hadde en heftig hangover, så syntes det var like greit å sitte på toget.

Kom i går natt, kjørte halve byen rundt for å finne et hostel som hadde skrevet feil adresse på nettet, og endte opp på et firestjerners hotell for det var det eneste som var å finne.

Nå ser jeg at det er 11-12 hostels, kun 3 av dem har plass til meg, men må fortsatt bytte romtype hver dag, og prisen var ikke akkurat pen, heldigvis tidlig på dagen, hvis jeg finner et brukbart hostel i Budapest tror jeg bare jeg drar videre, utrolig synd, for byen så fin ut det bitte lille jeg fikk se.

Da tror jeg du var maks uheldig. Vi var innom Wien når vi var på interrail i fjor og var storfornøyd med hostelet vi var på. Ikke noe problem å finne ledige rom heller. Men så booka vi via hostelworld kvelden før vi dro dit da. Selve byen i Wien var helt utrolig fin. Dessverre var det bare jeg som syntes gammel arkitektur og slikt er spennende av de jeg reiste med, så ingen av de andre var nedom gamlebyen/sentrum. Gikk rundt der alene i 5-6 timer og bare sugde til meg alle de flotte inntrykkene.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...