Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er ikke noe som heter akademisk intelligens.

Jeg brukte den formuleringen for å presisere hvilket felt jeg siktet til, ettersom "intelligens" i seg selv er et veldig vidtomfattende begrep.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skjønner ikke hvordan jeg klarte å se hele.

Hvis du tror det der er ille så ikke prøv å søke etter "Nasal fungus" på youtube. Nasty shit.
Skrevet

Hvis du tror det der er ille så ikke prøv å søke etter "Nasal fungus" på youtube. Nasty shit.

Den fikk du meg til å se for en stund sida!! Ekle greier!!

Skrevet

Æsj, nå ble jeg kvalm :O

Hva får deg til å se på slikt? :p

Reddit.

I won't. Googlet det i stedet.
Skrevet

Hurra prøva i morra ble avlyst :D

Du får unnskylde at jeg spør, og du må for all del ikke oppfatte spørsmålet støtende på noen måte, men går du på barneskolen?

Jeg skjønner ikke hvordan jeg klarte å se hele.

Det ligger også ute en video der de fjerner samme type larve fra noens øyeeple. (Nei, jeg har ikke sett den.)

Skrevet

Hurra prøva i morra ble avlyst :D

Du får unnskylde at jeg spør, og du må for all del ikke oppfatte spørsmålet støtende på noen måte, men går du på barneskolen?

Det der er Slimda sin jobb. Ligg unna.

• Liker 1
Skrevet

Takke-takk! Gleder meg til det blir helt ferdig og jeg får glattet luggen igjen og sånn. Årh, er deilig å føle seg hjemme i mitt eget hår igjen. :D

Skrevet

Hehe, det skjønner jeg! Post bilder når du har fått gjort det også, da!

Har noen tips/ideer til hva jeg kan hive på grillen på fredag? Helst noe som imponerer litt. Tenkte litt på noe entrecôte eller lignende.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...