Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-1432

Er facebooken min hacka når dette kommer opp når jeg skal logge inn?

account

Recently, there was a security incident on another website unrelated to Facebook. Facebook was not directly affected by the incident, but your Facebook account may be at risk if you were using the same password in both places.

Som ein forholdsregel vil vi føre deg gjennom eit par trinn som hjelper deg med å sikre brukarkontoen din. Det vil ta nokre få minutt.

Aller fyrst vil me stilla deg eit par sikringsspørsmål for å få stadfesta at dette er din brukarkonto. (Du kan hoppa over dette trinnet viss me kjenner igjen datamaskina di.)

 

Lenke til kommentar

Hvor langt kan man klippe seg med maskin?

 

Vil ikke ha det for kort lizm.

 

Jeg har klippet meg 25-30 mm med maskina. Jeg må tape dingsen ytterst på tuppen sånn at den dingsen blir lang nok opp til kutte-saken...

Endret av Itek
Lenke til kommentar

Er facebooken min hacka når dette kommer opp når jeg skal logge inn?

account

Recently, there was a security incident on another website unrelated to Facebook. Facebook was not directly affected by the incident, but your Facebook account may be at risk if you were using the same password in both places.

Som ein forholdsregel vil vi føre deg gjennom eit par trinn som hjelper deg med å sikre brukarkontoen din. Det vil ta nokre få minutt.

Aller fyrst vil me stilla deg eit par sikringsspørsmål for å få stadfesta at dette er din brukarkonto. (Du kan hoppa over dette trinnet viss me kjenner igjen datamaskina di.)

 

 

Ikke nødvendigvis. Om flere personer logger seg inn fra samme maskin, kan det være det de reagerer på.

Evt. om du har flere kontoer. :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...