Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Revy? Hva? Drar folk på revy?

Å jada, russerevy i alle fall! :D

Alltid like morsomt å se kidsa kopiere all kullene før dem og kalle det originalt, for så å legge til et og annet nummer som skiller seg litt ut.

Jeg ser frem til hetsing av de fra den andre siden av elva mens en eller annen sullik synger "For hainnj har kjøpt sæ ny trakto-ooor, rau å blank Zetor med lastapparat ..." og til å se småguttene strippe ned til nettoen. Det har vært standard på alt sånt så lenge jeg kan huske.

 

Det er dessverre få som har gjort som kullet vårt gjorde, vi hengte ut bimboene. De ble uthengt så ille at de gikk til rektor og klagde oss inn. :love:

 

Follorussen? Jeg var svartruss på "yrken", så ingen revy der :ermm:

Endret av chairgame
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

@Slimda

 

Takk :) Hva nå da...?

Hva skal man ønske seg til over 2k? Vil egentlig ikke ha noe, men om noen tvinger meg til at de skal kjøpe noe til over 2k mener jeg...

 

@Tsjuden

 

Hehe, nei det har jeg visst en stund fantes :p

Men sånn at hver kortlomme har hver sin glider som man bare dytter litt opp så kommer det kortet du skal ha opp. Sier seg selv at noen andre har funnet opp det før da, selvom jeg er aldri så smart.

Endret av Kakeshoma
Lenke til kommentar

Hmmm, sitter å ser på Lost, har kommet til sesong 2.

Bare lurte på om når jeg er ferdig med alle sesongene, om det er en eller annen avsluttning eller en teit cliffhanger.

Liker å tro at til slutt så blir alt oppklart.

Så ikke kom med noen spoilers, please =)

Endret av -Léon-
Lenke til kommentar

Revy? Hva? Drar folk på revy?

Å jada, russerevy i alle fall! :D

Alltid like morsomt å se kidsa kopiere all kullene før dem og kalle det originalt, for så å legge til et og annet nummer som skiller seg litt ut.

Jeg ser frem til hetsing av de fra den andre siden av elva mens en eller annen sullik synger "For hainnj har kjøpt sæ ny trakto-ooor, rau å blank Zetor med lastapparat ..." og til å se småguttene strippe ned til nettoen. Det har vært standard på alt sånt så lenge jeg kan huske.

 

Det er dessverre få som har gjort som kullet vårt gjorde, vi hengte ut bimboene. De ble uthengt så ille at de gikk til rektor og klagde oss inn. :love:

 

Follorussen? Jeg var svartruss på "yrken", så ingen revy der :ermm:

Svartrussen på pHollo er stort sett uglesett og får liksom ikke være med på revyer og når det planlegges fester og slikt. For de er jo ikke "ordentlige" russ. -_-

Fikk det samme peset da jeg var blåruss i '04, men da jeg var rød i '07, fikk jeg være med på alt.

 

Jeg er positivt overrasket over at de ikke sang Too Far Gone, de var rimelig kreative, hadde god koreografi på dansingen, brukte nyere musikk, bl.a. Skrillex og div. electro house / dubstek, husbandet fra musikklinja gjorde som alltid en god jobb og strippinga hadde en kreativ vri, ved at det begynte med damer, i stedet for en bunch med skinny gutter som strippa ned til tangaen til "You Sexy Thing" e.l.

Disse brukte "You can leave your hat on", strippa ned til nettoen og kasta hattene i det lyset gikk av. Jeg har masse bleike og barbiebrune gutteromper brent inn på netthinna nå. :p

I tillegg hadde de mange morsomme sketsjer og en hyllestsang til lærerne. Kjente igjen flere av dem (lærerne altså, kidsa var det fem jeg kjente igjen siden de har gått i klasse med minstesøss siden barneskolen). Var virkelig bra, bra nok til å gi dem terningkast fem. :D

Lenke til kommentar

Alt du tenker og tror, har blitt tenkt og trodd før. Du er en kopi av noen som har levd tidligere, og uansett hva du gjør, vil du bli husket som en kopi.

 

Ha en fin dag. :tease:

:(

 

NÆHÆI, I'm a special kid!!

 

 

P(J)ulebord tonight. Wish me luck :D

Ikke ta med deg for mange kjønnsykdommer hjem, det er kjedelig.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...