svelemoe Skrevet 20. september 2011 Skrevet 20. september 2011 Vedder på at 90% av alle profilvisningene på forumet er feiltrykk i Mine innlegg. 1
Mchansern Skrevet 20. september 2011 Skrevet 20. september 2011 Hmm. Kjæresten til bestevennen min spurte om jeg skulle være med på kino på fredag. Så spurte jeg om han skulle være med, og da svarte hun "Nei, han vil jeg ikke ha med". Wtf.
Catkin Skrevet 20. september 2011 Skrevet 20. september 2011 Hmm. Kjæresten til bestevennen min spurte om jeg skulle være med på kino på fredag. Så spurte jeg om han skulle være med, og da svarte hun "Nei, han vil jeg ikke ha med". Wtf. Det er jævlig sært. Don't do it!
""" Skrevet 20. september 2011 Skrevet 20. september 2011 Typisk jentesvar. Det er åpenbart at bestevennen til Hans ikke greier å tilfredsstille dama si, og da er det bestevennens (Hans) jobb å gjøre det for han. Vær en ekte bestevenn, kjør på! 1
Bytex Skrevet 20. september 2011 Skrevet 20. september 2011 Er vel heller det at bestisen din har gjort dama si forbanna, så drar hun på kino med deg for å hevne seg på ham. Og han vet garantert om det. Draaaaaaaaaaaaamalaaaaaaaaaaaaaaama.
Stoddart Skrevet 20. september 2011 Skrevet 20. september 2011 (endret) Drama er kjedelig -.- men det er enda mer irriterende å bli med i ett "trekantdrama" med to andre gutter, hvor jeg ikke engang kjenner den ene -.- btw, er gutt sjøl! Endret 20. september 2011 av Stoddart
Kammizez Skrevet 20. september 2011 Skrevet 20. september 2011 (endret) Hmm. Kjæresten til bestevennen min spurte om jeg skulle være med på kino på fredag. Så spurte jeg om han skulle være med, og da svarte hun "Nei, han vil jeg ikke ha med". Wtf. Hvilken film? Konge! Da blir du selvfølgelig med. Jeg tror du vil bli med. Endret 20. september 2011 av Kammizez
Mchansern Skrevet 20. september 2011 Skrevet 20. september 2011 (endret) Yes, fornøyd med at sjefen endelig tok til fornuften og booket julebordet via Qatar! Men det som suger maks er at vi skulle ha avstemning på jobben i dag om hvor vi skulle de 3 andre nettene vi ikke skal være i Bangkok. Jeg foreslå en haug med fete steder som Phnom Penh, Chiang Mai, Luangprabang, Vang Vieng og ikke minst Hanoi. Hva skjer? En dimling foreslår selvfølgelig Asias Mallorca: Phuket. Gjett hvor jeg skal Legger ved bilde av bekreftede flights til BKK med QR i hvertfall. Edit, skal bruke hele jula med ukjente mennesker i Thailand, det stemmer. Endret 20. september 2011 av Mchansern
Sameboe Skrevet 20. september 2011 Skrevet 20. september 2011 Jeg har en Xbox uten HDMI, trenger en kabel som det refereres til bak på TV-en (bildet), hvilken er det? Takk for hjelp min kjære kafe
TMB Skrevet 20. september 2011 Skrevet 20. september 2011 Jeg har en Xbox uten HDMI, trenger en kabel som det refereres til bak på TV-en (bildet), hvilken er det? Takk for hjelp min kjære kafe Det du trenger er et par av disse: 1
Sameboe Skrevet 20. september 2011 Skrevet 20. september 2011 (endret) Oh my god. Så åpenbart xD Jeg lever på gammel møkka-TV hjemme. Scart er det ikke ihvertfall. Er kun to små innganger, pluss mange HDMI utganger.@ EDIT: D'oh... AV kabel seff... Endret 20. september 2011 av Sameboe
Anbefalte innlegg