Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Ingrediensene i den som funker er: Vann (Aqua), urea, glycerin, stearylalkohol, cetylalkohol, octyldodecyl neopentanoat, trioctyldodecylcitrat, glyceryl monoundecylenat, glycerylstearat, PEG-100 stearat, cetylfosfat, PPG-3 benzyl etermyristat, magnesium aluminumsilikat, dimethicon, lauryl laurate, pimenta dioica frugtekstrakt,* papain, polysorbat 20, xanthangummi, karamell, carbomer, tetranatrium EDTA, natriumhydroxid, butylenglycol, klorfenesin, methylparaben, propylparaben.

 

Karamell faktisk.... :dontgetit: Har du navnet på en av de uten alkohol og parfyme?

 

Spenol og Apobase.

Sistnevnte kan fåes i en litt fetere form.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg er desperat etter en fuktighetskrem som funker på veldig tørre hender, men som ikke svir sinnsykt mye, og som ikke er testa på dyr.. :innocent: Den eneste jeg har som funker svir så mye at det er mer behagelig med svie fra tørre hender.

Kjøp Spenol. Nesten gratis, finner det i en hvilken som helst dagligvarebutikk, funker knall.

Endret av Lord Britishface
Lenke til kommentar

Føkk meg sidelengs. Søvn er umulig å få til, jo!

 

Ellers takk. Husker rumpebildet ditt :p men ellers takk! :p

Er forsåvidt enig... det er umulig å sove -.-

 

Ang. kremer så anbefaler jeg hemp serien om man har ekstremt tørr hud. Men dette er jo en krem som visstnok gir assosiasjoner eller bruker narkotiske produkter når man lager kremene.

Lenke til kommentar

Her om dagen fikk jeg magasinet Vestkantavisen - for deg som bor i Bærum eller Oslo Vest.

 

 

Dritten var jo selvsagt ubrukelig så jeg kasta den med engang, men det var meget sært. Aldri visst at noe sånt eksisterte.

Vi får Østkantavisa. :ermm:

Hater Østkantavisa, er så svett at den kommer enten du vil eller ei. Har endt med at jeg lar dem ligge utenfor leiligheten her i ren protest, men ser ikke ut til at pakket som kommer med avisene skjønner det. Bunken blir bare større og større..

Lenke til kommentar

Hater Østkantavisa, er så svett at den kommer enten du vil eller ei. Har endt med at jeg lar dem ligge utenfor leiligheten her i ren protest, men ser ikke ut til at pakket som kommer med avisene skjønner det. Bunken blir bare større og større..

Veit!

Har jo lapper på postkassa med "Nei takk til reklame" og "Nei takk til gratis aviser", men de legger den jo bare rett utafor leiligheten. Vurderer sette opp et skilt eller noe. Blir jo bare liggende og tråkket ned til en av oss til slutt gidder å kaste den.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...