Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Det er mulighet for at vi ender opp med å leve av pringles og cola zero og sånn, men det er verdt et forsøk

Denne setningen vitner om at du ikke har et solid grep om økonomi, så jeg ville fraråde deg å flytte for deg selv (les; sammen med vennen din).

 

Det man kan si man plutselig bare må leve av er "nudler og springvann". Dette er billig. Å si man må leve av pringles og cola zero og sånn viser at man faktisk kommer til å ha råd til å spise både sunt og godt.

 

Nei, det her var ikke kritikkrant, bare en vinkling av hva jeg syns så ut som en feil oppfatning av hva som er billig :) Correct me if i'm wrong

 

Det var ikke helt seriøst da, jeg har litt matlaging-skills og har kontroll på hva jeg kan spise som er både sunt, godt og inneholder alt jeg trenger :p F.eks kan jeg lage middag til 2 personer i 2 dager for 50kr, som inneholder blandt annet bønner, tomater og gulrot

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

@Nochan, stavanger området dere leter, sant?

Isåfall hvor langt fra byen er dere villige til å bo? og er dere villige til å bruke båt?

 

De billigste leilighetene (og mest dyrevennlige) finner dere ikke i sentrum og "finere" områder.

 

Er svolvær/kabelvåg det er snakk om :whistle:

Lenke til kommentar

@Nochan, stavanger området dere leter, sant?

Isåfall hvor langt fra byen er dere villige til å bo? og er dere villige til å bruke båt?

 

De billigste leilighetene (og mest dyrevennlige) finner dere ikke i sentrum og "finere" områder.

 

Er svolvær/kabelvåg det er snakk om :whistle:

 

Skal du flytte fra rogaland til nord norge? :O

How dare you!?

Lenke til kommentar

 

 

Skal du flytte fra rogaland til nord norge? :O

How dare you!?

 

Det er det mest fornuftig noen kan gjøre!

Vil vel heller si at det omvendte er det mest fornuftige noen kan gjøre.

Folk burde flytte fra resten av Norge og til Rogaland, slik at vi etter hvert kan rive oss løs fra nisselandet Norge og bli vårt eget land. :)

Da kan Stavanger endelig oppleve å bli det byen fortjener. Hovedstad for mer enn olje og kultur (2008).

Lenke til kommentar

Aner ikke hvor jeg skal skrive dette siden jeg ikke er særlig datakyndig. Men det har seg slik at jeg gjerne ville lastet ned noe fra PB og jeg har utorrent portable. Men når jeg åpner torrenten åpnes den altså ikke i utorrent. Jeg har skolepc som alt er banna på? Noen?

Åpne utorrent, og åpne den .torrent fila du laste ned inni utorrent.

Lenke til kommentar

Ingrediensene i den som funker er: Vann (Aqua), urea, glycerin, stearylalkohol, cetylalkohol, octyldodecyl neopentanoat, trioctyldodecylcitrat, glyceryl monoundecylenat, glycerylstearat, PEG-100 stearat, cetylfosfat, PPG-3 benzyl etermyristat, magnesium aluminumsilikat, dimethicon, lauryl laurate, pimenta dioica frugtekstrakt,* papain, polysorbat 20, xanthangummi, karamell, carbomer, tetranatrium EDTA, natriumhydroxid, butylenglycol, klorfenesin, methylparaben, propylparaben.

 

Karamell faktisk.... :dontgetit: Har du navnet på en av de uten alkohol og parfyme?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...