Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tja, vi har post i butikk her nå, og de er ganske effektive der ihvertfall.

 

Men joda... litt irritert på posten selv, tar det virkelig 2 døgn å frakte en pakke fra tromsø til oslo?

Eller har de bare fly som går annethvert døgn? :p

 

 

 

Sendingen er innlevert til terminal og videresendt 29.03.2011 16:49 9016 TROMSØ

Sendingen er sortert og videresendt 31.03.2011 12:20 0024 OSLO

 

Ser ikke ut til at jeg får den pakken i dag en gang, med mindre den kommer til postkontoret på ettermiddagen.

Endret av multisync
Lenke til kommentar

Tja, vi har post i butikk her nå, og de er ganske effektive der ihvertfall.

 

Men joda... litt irritert på posten selv, tar det virkelig 2 døgn å frakte en pakke fra tromsø til oslo?

Eller har de bare fly som går annethvert døgn? :p

 

 

 

Sendingen er innlevert til terminal og videresendt 29.03.2011 16:49 9016 TROMSØ

Sendingen er sortert og videresendt 31.03.2011 12:20 0024 OSLO

 

Ser ikke ut til at jeg får den pakken i dag en gang, med mindre den kommer til postkontoret på ettermiddagen.

 

Pakker går ikke med fly, men med lastebil og tog. Mest sansynelig går det med lastebil fra tromsø til omlastningsstasjonen i fauske. Derifra blir det fraktet med tog videre.

Endret av Mr. A
Lenke til kommentar

Hallo menneskeeeer... Jeg har brukte opp nesten en hel dorull med papir på det jævla neseblodet før jeg måtte løpe gjennom halve huset for å finne mer papir. Det hadde visst drypt på vei ned og noen hadde tråkka i det, så jeg har også vaska blodige kattefotspor bare fordi Fatass ikke kunne sove som en normal katt.

 

FOR EN FANTASTISK MORGEN. Kan neseblod brukes til noe?

Lenke til kommentar

Ooh, det ser så kjent ut ...

 

Noen som jobber på apotek her?

Det er den minst effektive gjengen jeg noen sinne har vært borti. Det er utrolig hvor lang tid ting tar der :dontgetit:

Jeg synes det går mye raskere enn f.eks. hos Posten. :p

ØYH. I går hadde jeg utelukkende kunder som sa "Nei, guuuud, så kjapt det går her da, jeg rakk ikke engang å signere på lappen miiiin!".

Lenke til kommentar
ØYH. I går hadde jeg utelukkende kunder som sa "Nei, guuuud, så kjapt det går her da, jeg rakk ikke engang å signere på lappen miiiin!".

Du er vel unntaket du da. ;)

 

Men fra spøk til Halvor så har jeg lagt merke til at det er enorme forskjeller både på posten og de forskjellige apotekene. Enkelte ansatte er veldig raske og effektive. Andre bruker 10-15 minutter på det andre bruker 2 på.

Lenke til kommentar

Selvsagt. Kjenner jeg blir irritert på kundenes vegne når jeg f.eks. ser andre ansatte som tar seg såååå god tid når kunden står og tripper og har tydelig dårlig tid, eller når jeg må ringe inn til enten internsupport eller Postbanken med en sak, og de bruker evigheter der. Føler meg så dum når jeg står og venter i telefonen mens køen hoper seg opp.

 

...og samtidig er det prosesser som faktisk TAR lang tid uansett hva man gjør.

Endret av Lemon
Lenke til kommentar

Men det burde ikke ta 20 minutter (helt sant, jeg tok tiden) å konstatere for meg at datasystemet ikke fungerer og at jeg derfor ikke kan få pakken min, vel? Lenge leve Steinkjer. Jeg sto til og med og så på pakken. Den eneste store pakken der, men de ville ikke gjøre det hele manuelt. Ååh! Kjempetullinger! ><

Lenke til kommentar

Neseblod kan brukes til så mangt!

 

Maling og styrkedrikk er mine to favoritter.

 

Maling med blod hadde sikkert blitt helt nydelig ja.. :!: Kanskje jeg skal samle det på flasker og selge det for 5000kr pr flaske som bieber-blod til 12åringer... :innocent:

 

pfft, du får sikkert mer om du selger det til sånne vampyr-fans og sier det er Jacob fra Twilight sitt blod.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...