Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jævla drittunger, ikke vis til verden at dere er forelsket, det er bare slemt.
Eventuellt kjærestepar som sitter på trikken og holder rundt hverandre og nusser og slikt. Doh. :p

Hvorfor bryr dere dere om slikt? Jeg ser ikke problemet jeg. I verste tilfelle kan dere bare huske at puppy-love sjeldent varer og om en måneds tid hater dem hverandre sikkert :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

I morgen kommer ikke til å være noe som helst annerledes enn hvilken som helst annen dag i løpet av året. Jeg kommer mest sannsynligvis til å være like føkkings forkjøla som jeg har vært hele den siste uken også drar jeg på jobb utpå kvelden.

 

Verken jeg eller kvinnfolket har noe særlig til overs for valentinesday, så vi gjør ikke en drit ut av det.

Lenke til kommentar

Spanskprøve i morgen, og det eneste jeg vil er å skulke. Men da får jeg alltid så dårlig samvittighet. :hrm:

 

Det positive er at den "nye" utdannelsen jeg vurderer krever 4 poeng mindre enn den forrige, så da trenger jeg plutselig ikke å være så smart lenger, spesielt siden jeg bør klare å makse realfagspoengkvoten.

 

Femsiders engelskprosjekt (startet? neeei) og matteprøve kan jeg også se fram til. Og det verste er at vi ikke har så mange prøver igjen i mange fag heller, så jeg må faktisk prestere.

 

TL;DN: Jeg syter over dårlig holdning og generell slapphet.

Lenke til kommentar

Joiner deg på den, Constanse.

 

Skal eigentleg ha laga ein powerpoint om israel/palestina, men me fekk aldri ein konkret innleveringsdato, så meh.

 

Vi skulle også levere inn ein A3-plakat om Hamburg til Tysklæraren, men han foran meg sa til læraren at eg hadde diare, så eg fekk ikkje gjort det. Ho lo og sa "stakkar", og eg slapp merknad.

 

Diare hadde eg ikkje. :ermm:

Lenke til kommentar

Vi skulle også levere inn ein A3-plakat om Hamburg til Tysklæraren, men han foran meg sa til læraren at eg hadde diare, så eg fekk ikkje gjort det. Ho lo og sa "stakkar", og eg slapp merknad.

 

Diare hadde eg ikkje. :ermm:

 

Haha, du skal ha kreditt for å ikke være redd for å bruke de ekle sykdommene, om ikke annet!

 

Det morsomste er at jeg egentlig er litt småfornøyd med meg selv, på ungdomsskolen hadde jeg vært et nervevrak nå, så dårlig forberedt som jeg er til i morgen. Litt deilig å klare å ikke stresse sånn, er ikke alt som er verdt det.

Lenke til kommentar

Valentines i morgen. Alt er planlagt til punkt å prikke! :D

 

Men... hva har man gjort feil da... Joda, personen jeg anonymt skal overraske er på Mallorca... jezzda! :blush:

Overraskelsen kan fortsatt brukes på noen andre. Er sikkert en del folk her på forumet som kunne tenkt seg litt valentineshygge.

 

Det kan nok hende... men dette er nok litt vel personfokusert til at det vil fungere. I fjor var jeg for redd til å gjøre det, i år er personen borte. 2012 is the year.

Lenke til kommentar

Trenger deres hjelp.

 

Morgendagen er jo den perfekte dagen for å prøve å få dratt i land drømmedama (de av oss som ikke allerede har fast følge). Problemet er bare at jeg jobber hele dagen og ikke har mulighet til å overraske hu med noe stort. Derfor tenkte jeg å bestille en blomst og få den sendt på døra hennes. Men så har det seg slik at jeg er ekstremt lite romantisk av meg, og jeg har gitt generelt faen i alt som har med Valentines å gjøre i alle år. Altså, skal man kjøpe roser, eller blir det litt overkill når man ikke er sammen med dama? Og hva i allverden skal man skrive på kortet?

 

:dontgetit:

Lenke til kommentar

Trenger deres hjelp.

 

Morgendagen er jo den perfekte dagen for å prøve å få dratt i land drømmedama (de av oss som ikke allerede har fast følge). Problemet er bare at jeg jobber hele dagen og ikke har mulighet til å overraske hu med noe stort. Derfor tenkte jeg å bestille en blomst og få den sendt på døra hennes. Men så har det seg slik at jeg er ekstremt lite romantisk av meg, og jeg har gitt generelt faen i alt som har med Valentines å gjøre i alle år. Altså, skal man kjøpe roser, eller blir det litt overkill når man ikke er sammen med dama? Og hva i allverden skal man skrive på kortet?

 

:dontgetit:

Ikke roser, men rose kan gå. Fint kort, enkelt budskap, "håper du får en fin dag", den slags.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...