Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

http://touch.vg.no/article.php?artid=10038172

 

I love you random hackers from the interwebs.

Den artikkelen der var så full av feil at jeg blir lei meg.

 

Barr er ikke sjefen for firmaet. Det er faktisk en kvinne som er sjefen der. Barr kjørte dette løpet alene, selv om andre anbefalte han om å ta det rolig. Kan finne en langt bedre artikkel om saken om du gir meg noen minutter.

 

*edit*

 

How one man tracked down Anonymous—and paid a heavy price

Endret av Slimda
Lenke til kommentar

Derfor har mann forhåpentligvis butikker i nærheten ( som rimi , rema osv. )

Ikke forferdelig mange av de i nærheten, og den ene som er innen rimelig gangavstand er så crappy at jeg gråter litt innvendig.

Men de har nå fortsatt fryseren og varene som ble levert i dag, så det skal nok ordne seg. Gidder jo ikke kjøpe nødmat i en crappy butikk når jeg kan få god mat gratis. :fun:

Lenke til kommentar

Nettopp sett Superkidzen`s valentine guide.Trenger en date. Fort

Haha, husker da jeg gikk på ungdomskole med han. Hver eneste valentinsdag brukte han haugevis av kroner på gaver til de peneste jentene. Brukte gjerne flere hundre på parfyme og smykker. Ble jo utnyttet, stakkars.

Lenke til kommentar

Gjentjenester og gjentjenester, fru Blom. Jeg mener på ingen måte å være slem eller lignende, bare objektiv påpeke det åpenbare, han er ikke særlig vakker. Dersom du mener det jeg tror du mener med gjentjenester, tror jeg de færreste ville stukket seg lenger enn en klem.

 

Han ble jo mobba. Husker det var noen som lurte han til å blotte seg på webcam, og filmen ble jo spredt rundt. Så vidt jeg husker var det ikke særlig vakkert.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...