Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fytti helvete som jeg kjeder meg. Jeg hater Søndager, det er ALDRI noe å gjøre på Søndager. Hver eneste Søndag siden starten av 2010 har bare vært samme gamle dritten, ingenting som skjer, og jeg føler meg helt dritt på Søndager. Fredager og Lørdager er fantastiske, mens Søndager er helt forjævlig.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Altså søndager, de er ett fenomen. All gleden og giddaslysten blir sugd ut av kroppen idet klokka blir 00.00 på lørdag. Du ligger i sofaen og ikke finner på en dritt og kjeder deg til du har vondt i hodet og spinner rundt på ring i nettet i ren desperasjon etter å se noe nytt.

 

Det er akkurat sånn jeg har det også!

Lenke til kommentar

Velkommen til Norge, du vil få førerkort og penger av oss uansett nasjonalitet. Vi vil ta deg godt imot, og du vil få penger jevnlig for å bo i landet vårt. Om disse pengene ikke skulle holde, kan du begå kriminalitet, og i verstefall, vil vi ta deg med til et sted hvor du kan sove gratis, få varm middag servert hver dag, og du kan ta i bruk våre fasiliteter som TV, playstation, treningsstudio eller bare være sosial med resten av de kriminelle. Her er det også god mulighet for å få venner for livet, som vil gjøre alt for deg. Og skulle det skje deg noe, vil vi selvfølgelig gi deg politi beskyttelse. Opptil 24 timer i døgnet

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Fytti helvete som jeg kjeder meg. Jeg hater Søndager, det er ALDRI noe å gjøre på Søndager. Hver eneste Søndag siden starten av 2010 har bare vært samme gamle dritten, ingenting som skjer, og jeg føler meg helt dritt på Søndager. Fredager og Lørdager er fantastiske, mens Søndager er helt forjævlig.

 

 

Altså søndager, de er ett fenomen. All gleden og giddaslysten blir sugd ut av kroppen idet klokka blir 00.00 på lørdag. Du ligger i sofaen og ikke finner på en dritt og kjeder deg til du har vondt i hodet og spinner rundt på ring i nettet i ren desperasjon etter å se noe nytt.

 

Jeg også. Hater det. Blir bare trøtt av å ligge. Ender som oftest opp med en film som egentlig er bra, men som jeg likevel ikke klarer å nyte.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...