Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gjentjenester og gjentjenester, fru Blom. Jeg mener på ingen måte å være slem eller lignende, bare objektiv påpeke det åpenbare, han er ikke særlig vakker. Dersom du mener det jeg tror du mener med gjentjenester, tror jeg de færreste ville stukket seg lenger enn en klem.

 

Han ble jo mobba. Husker det var noen som lurte han til å blotte seg på webcam, og filmen ble jo spredt rundt. Så vidt jeg husker var det ikke særlig vakkert.

Jeg insinuerer ingenting spesielt med gjentjenester. Dette kan jo være så mye som noens selskap. Dette kan være verdifullt
Lenke til kommentar

Jeg skal skrive et formelt brev, men har ikke noen adresse på mottaker. Jeg skal levere det personlig.

 

Hvordan blir oppsettet ovenfor selve innholdet da? Skal jeg ha med min egen adresse og sted+dato?

Hvis du skal levere det personlig så vet du vel vilken adresse det er?

 

På et formelt brev bør både mottakeradrese og avsenderadresse stå. Ikke bare for morro skyld eller fordi det står i "reglene", men fordi mye av slike brev ofte går videre i et system og blir etterhvert arkivert. Skjer det da noe med deg eller den personen/bedriften du sendte brevet til så skal det være mulig å kontakte avsender, eller kunne forstå hvem det kom fra.

Lenke til kommentar

Jeg skal skrive et formelt brev, men har ikke noen adresse på mottaker. Jeg skal levere det personlig.

 

Hvordan blir oppsettet ovenfor selve innholdet da? Skal jeg ha med min egen adresse og sted+dato?

Hvis du skal levere det personlig så vet du vel vilken adresse det er?

 

På et formelt brev bør både mottakeradrese og avsenderadresse stå. Ikke bare for morro skyld eller fordi det står i "reglene", men fordi mye av slike brev ofte går videre i et system og blir etterhvert arkivert. Skjer det da noe med deg eller den personen/bedriften du sendte brevet til så skal det være mulig å kontakte avsender, eller kunne forstå hvem det kom fra.

 

Nei, jeg har ikke adressen. Men jeg kan sikkert føre opp navn pluss adressen som mottakeren antagelig hører til. Det kan bli feil, var derfor jeg lurte på om det var mulig å ikke bruke adressen.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...