Petter Skrevet 28. april 2010 Skrevet 28. april 2010 Nei skal ikke kappe av meg tåa skal ta vekk ca halve neglen som vokser ned i kjøttet på siden
Shikaru Skrevet 28. april 2010 Skrevet 28. april 2010 pff er alt du har en litt ingrodd tånegl? sånt har jeg dratt opp et par ganger sjøl med henda.
Petter Skrevet 28. april 2010 Skrevet 28. april 2010 pff er alt du har en litt ingrodd tånegl? sånt har jeg dratt opp et par ganger sjøl med henda. inngrodd negl fra helvete skal jeg si deg, men ja er bare det. så ser ikke hva Aleks griner om. Bør gå fint med ei saks. Ser ikke neglen må ha vekk en del hud/kjøtt dritt før jeg kommer til den.
MrLeftfield Skrevet 28. april 2010 Skrevet 28. april 2010 "FFFFFFFFFFUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!!!!!!!!!!!!!111" Touchscreen på min HTC hero har gått til helvete, registrerer skjermtrykk feil og trykker vilt. Det er så til å grine av. Nå må jeg tilbake til "taste tlf" i den tiden det tar å fikse Hero'en. Sultne barn i Afrika, and all that, yadda yadda, men jeg må da få lov til å whine litt for det /nerdrage
Shikaru Skrevet 28. april 2010 Skrevet 28. april 2010 nerf nei da var det back 2 school å gjøre ferdig animasjonen. må bare farge 94 frames til i morra
Petter Skrevet 28. april 2010 Skrevet 28. april 2010 La saksa følge neglen under huden, og klipp av. Går ikke
Lemon Skrevet 28. april 2010 Skrevet 28. april 2010 Da er det vel bare én ting å gjøre: Drikk masse sprit og kapp av. Det funka på Master & Commander.
L4r5 Skrevet 28. april 2010 Skrevet 28. april 2010 La saksa følge neglen under huden, og klipp av. Går ikke Du får kjøpt engangskalpeller på apoteket.
Petter Skrevet 28. april 2010 Skrevet 28. april 2010 La saksa følge neglen under huden, og klipp av. Går ikke Du får kjøpt engangskalpeller på apoteket. har prøvd det før, synes de blir litt tynne ett nytt stanley kniv blad er faktisk mye bedre.
Mikkel™ Skrevet 28. april 2010 Skrevet 28. april 2010 Da er det vel bare én ting å gjøre: Drikk masse sprit og kapp av. Det funka på Master & Commander. Go Oda
b-real Skrevet 28. april 2010 Skrevet 28. april 2010 Kanskje jeg skal få mamma til å begynne å si "epic win"? Kleint. Det må gjennomføres. Vær så snill, det kommer til å bli total mindfuck Du må koble deg til FaceHah..hvis en har Windows ja. Retards som disabler masse dritt og klager heller på at wine heller skal oppdatere sin software for å tilfredstille spotify sine krav.Kom heller med en ordentlig linux-klient damit! Jeg bestilte nettopp togbiletter. Er lenge siden jeg har tatt noe annet enn lokaltog nå. Nede på stasjonen, tidlig en morgenstår alle togene så pent på rad. Mannen på lokomotivet sveier på håndtak. Tut, tut, tut, toget går. Neh, han synes det tok opp for mye av livet hans, og sånt. Og at folk er generelt ganske sure.Folk er folk og de er ikke noe mindre sure i virkeligheten Jeg hater internettlinja mi. Den er alt for treig.*vente på at fallout 3 skal laste ferdig* Me wantz symetrisk linje
Xanman Skrevet 28. april 2010 Skrevet 28. april 2010 b-real, må bare si at jeg elsker Zeppelin-quoten i signaturen din
Slimda Skrevet 28. april 2010 Skrevet 28. april 2010 Jeg bestilte nettopp togbiletter. Er lenge siden jeg har tatt noe annet enn lokaltog nå. Nede på stasjonen, tidlig en morgenstår alle togene så pent på rad. Mannen på lokomotivet sveier på håndtak. Tut, tut, tut, toget går. Han kom med toget frå Drammen.Ein neger stod på Ål stasjon. ?
darkness| Skrevet 28. april 2010 Skrevet 28. april 2010 Oda har stadig nippleslip. Ikke noe nytt der. Opperering på Petter, derimot. Lol? Btw: http://www.finn.no/finn/realestate/homes/object?finnkode=21728342 Hva med den?
Anbefalte innlegg