Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg føler litt på den at jeg ikke passer inn med alle de eldre damene i fancy jobbklær, mennene i dress og ellers alle de andre som har en god evne til å se viktig ut mens de vandrer rundt her. O.o Hadde vært fint med litt sekskap. :p

 

Edit: Det er ingen som vil sitte ved siden av meg engang. To ledige plasset på hver side av meg. -.-

Endret av bazukh
Lenke til kommentar
Hihi. Youtube er hacket! Sjekk ut selv nååå.
Tja...hacket og hacket..fungerer iallefall ikke :)
Jeg føler litt på den at jeg ikke passer inn med alle de eldre damene i fancy jobbklær, mennene i dress og ellers alle de andre som har en god evne til å se viktig ut mens de vandrer rundt her. O.o Hadde vært fint med litt sekskap. :p
Må man søke om sekskap? ;)(j/k)

 

Hvor er det du er med alle disse "pene" menneskene?

 

 

The Simpsons, American Dad, The Pacific og Breaking Bad og Treme i dag. Hvem er det som sier at mandager er så ille egentlig? ;)

Lenke til kommentar

Aske kan fremdeles ikke inneholde gasser. Er forskjell på en askesky og aske. Just saying. Lov å ikke være dum.

 

ok. La meg nå presisere.

 

- Skyen inneholder partikler, svoveldioksid (SO2) og andre gasser, forklarer Kjetil Tørseth, som anbefaler at folk selv følger med på utviklingen av luftkvaliteten ved å gå inn på www.luftkvalitet.info.

 

Så i bunn og grunn om den skyen (eller asken i skyen, om du skal være kverulant) inneholder både SO2 og HCL, så kan dette reagere med fuktigheten (les H2O) i skyene, og om det regner....vel...what goes up, must come down.

Lenke til kommentar

ok. La meg nå presisere.

 

- Skyen inneholder partikler, svoveldioksid (SO2) og andre gasser, forklarer Kjetil Tørseth, som anbefaler at folk selv følger med på utviklingen av luftkvaliteten ved å gå inn på www.luftkvalitet.info.

 

Så i bunn og grunn om den skyen (eller asken i skyen, om du skal være kverulant) inneholder både SO2 og HCL, så kan dette reagere med fuktigheten (les H2O) i skyene, og om det regner....vel...what goes up, must come down.

Jeg kan lese. Det er fremdeles skyen, og ikke asken, som inneholder svoveloksid. Og det er fremdeles i så små mengder at det ikke er noen fare i det hele tatt.
Lenke til kommentar
Jeg sitter på jobb, og har en av de dagene jeg skulle ønske jeg heller hadde vært syk og holdt meg hjemme.
Omtrent slik jeg hadde det i går..trodde jeg ikke skulle på jobb men skulle vist på en nattevakt til noe som resulterte i en 2 timers gåtur ifra Ås og til Ski. Jævlig artig.
Lenke til kommentar
Mja, de er ikke nødvendigvis pene alle sammen, men profesjonelle.

Jeg er på GoOpen-konferansen i Oslo. \o/

Der skulle jeg ha likt å vært egentlig men prisen ble litt vel mye og jeg vil ha mat til neste uke så :(

Men betaler du så :p

Woah. Ikke akkurat. :p Påmeldinga er dessuten avslutta for en liten stund siden. Prisen ble litt for stiv for min studentlommebok òg, men jeg fikk fiksa gratis inngang gjennom skolen.

 

Damn. Jeg skulle ønske jeg i hvert fall tok på meg skjorte.

Lenke til kommentar

Woah. Ikke akkurat. :p Påmeldinga er dessuten avslutta for en liten stund siden. Prisen ble litt for stiv for min studentlommebok òg, men jeg fikk fiksa gratis inngang gjennom skolen.

 

Damn. Jeg skulle ønske jeg i hvert fall tok på meg skjorte.

Tsss, slapp nå av, søta. Du hører nok minst like mye hjemme der som skjortefolkene.
Lenke til kommentar
Woah. Ikke akkurat. :p Påmeldinga er dessuten avslutta for en liten stund siden. Prisen ble litt for stiv for min studentlommebok òg, men jeg fikk fiksa gratis inngang gjennom skolen.

 

Damn. Jeg skulle ønske jeg i hvert fall tok på meg skjorte.

Ingen som vil betale jo :(
Tsss, slapp nå av, søta. Du hører nok minst like mye hjemme der som skjortefolkene.
Hvis t-skjorten er "smart" så. Er viktig det jau.

 

 

 

Jeg lurer på om jeg kanskje skulle ha kjøpt meg en slik her og droppet hele kontorstol-konseptet:

 

HW_What_are_you_sitting_on.jpg

 

Endret av b-real
Lenke til kommentar
God morgen for en herlig dag, not.
Hva er galt med den da? Solen skinner, fin temperatur og det er spådd en 7-80C ute. Men så begynte min dag 0500 av noen elgbrøl :wee:

Ikke så veldig mye litt sliten etter igår/resten av helgen og trøtt som ei strømpe, men går bra. snart er alle sorger ute av verden

Jeg skal minne Eskil på det han må gjøre jeg så er vi på den sikre siden.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...