Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

jeg går fortsatt på skole, men studerer jo det jeg har lyst til :)

 

Ja, men du har sikkert ikke hatt pause fra skolen eller?

Skole er kos i seg selv, men når man har vært borte fra skole og jobbet et par år, så er det drittøft å komme tilbake. Jeg har seriøse problemer med å holde meg våken gjennom en skoletime/forelesning. Jeg er ikke vant til å sitte stille og stirre fremover på en som snakker.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg savner IKKE skole. De som tror de savner skole innbiller seg ting :p

Jeg hadde ett år da jeg jobba, jeg savna skole så mye at jeg ca gikk på veggen, så jeg dro tilbake til vgs og ble ferdig.

Nå når jeg går på slaskelinje deluxe på høyskolen, savner jeg påbygg, hovedsaklig pga. 10 timer norsk i uka. :p

Lenke til kommentar

Woah. Ikke akkurat. :p Påmeldinga er dessuten avslutta for en liten stund siden. Prisen ble litt for stiv for min studentlommebok òg, men jeg fikk fiksa gratis inngang gjennom skolen.

 

Damn. Jeg skulle ønske jeg i hvert fall tok på meg skjorte.

Tsss, slapp nå av, søta. Du hører nok minst like mye hjemme der som skjortefolkene.

Mja, jeg håper nå det da. Er heldigvis noen kjente fjes her. Og etterhvert ikke bare dress-menn. Og det spiller strengt tatt ingen rolle så fort foredragene starter. Det er bare i pausene det blir litt kleint. :p

Lenke til kommentar

Mja, jeg håper nå det da. Er heldigvis noen kjente fjes her. Og etterhvert ikke bare dress-menn. Og det spiller strengt tatt ingen rolle så fort foredragene starter. Det er bare i pausene det blir litt kleint. :p

Gjør som meg. Sett deg ned et sted med musikk på øra, og bok eller blad og gi totalt faen i andre.

Eller bare gå ut og ta en sigg i pausene. Funker også.

 

Sånn jeg har klart å komme meg gjennom foredrag og konferanser når det er få andre der jeg kjenner i alle fall.

Lenke til kommentar

Mja, jeg håper nå det da. Er heldigvis noen kjente fjes her. Og etterhvert ikke bare dress-menn. Og det spiller strengt tatt ingen rolle så fort foredragene starter. Det er bare i pausene det blir litt kleint. :p

Gjør som meg. Sett deg ned et sted med musikk på øra, og bok eller blad og gi totalt faen i andre.

Eller bare gå ut og ta en sigg i pausene. Funker også.

 

Sånn jeg har klart å komme meg gjennom foredrag og konferanser når det er få andre der jeg kjenner i alle fall.

Foredraga er jo ikke problemet.

Nå har jeg klart å rote meg inn på scenen hvor foredrag for næringslivet er. Her hørte jeg jo i hvert fall hjemme :---D

Lenke til kommentar

Jeg laget litt rabalder da jeg så henne tilbake da. :p

 

Irriterende nok har jeg snart spist opp osten min.

Kjøpt i Holland. Pes å få tak i en ny en.

 

Mja, jeg håper nå det da. Er heldigvis noen kjente fjes her. Og etterhvert ikke bare dress-menn. Og det spiller strengt tatt ingen rolle så fort foredragene starter. Det er bare i pausene det blir litt kleint. :p

Gjør som meg. Sett deg ned et sted med musikk på øra, og bok eller blad og gi totalt faen i andre.

Eller bare gå ut og ta en sigg i pausene. Funker også.

 

Sånn jeg har klart å komme meg gjennom foredrag og konferanser når det er få andre der jeg kjenner i alle fall.

Foredraga er jo ikke problemet.

Nå har jeg klart å rote meg inn på scenen hvor foredrag for næringslivet er. Her hørte jeg jo i hvert fall hjemme :---D

Nei, jeg snakka om pausene jeg. :p

Lenke til kommentar

jeg går fortsatt på skole, men studerer jo det jeg har lyst til :)

 

Ja, men du har sikkert ikke hatt pause fra skolen eller?

Skole er kos i seg selv, men når man har vært borte fra skole og jobbet et par år, så er det drittøft å komme tilbake. Jeg har seriøse problemer med å holde meg våken gjennom en skoletime/forelesning. Jeg er ikke vant til å sitte stille og stirre fremover på en som snakker.

tja, jeg gikk et år på folkehøgskole i fjor så nesten :p

Lenke til kommentar

Jeg savner IKKE skole. De som tror de savner skole innbiller seg ting :p

Det er sykt å tenke på at du har vært så lenge borte at ingen reagerer / ingen rabalder oppstår når du stikker innom.

 

Er ikke det litt trist? :(

 

Hvorfor skulle folk reagere/lage rabalder? :)

 

Jeg hadde faktisk vært så lenge borte at da jeg prøvde å logge meg på så kom jeg ikke inn igjen :lol:

Endret av darkness|
Lenke til kommentar

Sjur: Tar det lang tid å lære seg Maya?

Nei, ikke egentlig.

 

Jeg savner IKKE skole. De som tror de savner skole innbiller seg ting :p

Det er sykt å tenke på at du har vært så lenge borte at ingen reagerer / ingen rabalder oppstår når du stikker innom.

 

Er ikke det litt trist? :(

 

Hvorfor skulle folk reagere/lage rabalder? :)

For at du endelig er tilbake? ^^

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...