L4r5 Skrevet 5. mars 2010 Skrevet 5. mars 2010 Flott. Nå må jeg bytte underbukse etter at det gikk for meg. Legg merke til at enkelte bokstaver er understreket på steamsiden. Det er nye påloggingskredentialer til BBS-en
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 5. mars 2010 Skrevet 5. mars 2010 Selv om det muligens viser seg at de ikke har noe konkret svar på all mystikken og hintene de legger opp rundt nye utgivelser relatert til Black Mesa og Aperture Science, så er det likevel fantastisk. På enkelte punkter håper jeg nesten at vi aldri får noe svar, bare blir sittende med spørsmålene, hint og mystikken.
KKake Skrevet 5. mars 2010 Skrevet 5. mars 2010 JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA! JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!! :D :D
TheKims Skrevet 5. mars 2010 Skrevet 5. mars 2010 Huff for en dritt form man skulle være i. Aldri mere alko på den her karn.
Nopros Skrevet 5. mars 2010 Skrevet 5. mars 2010 Me want! Jeg skjønte ikke helt hva du mente Fargoth, men jeg tester litt nå.
Coa Skrevet 5. mars 2010 Skrevet 5. mars 2010 Kanskje jeg skal begynne å komme meg ut i helgene. Ikke mye som skjer her akkuratt. Hamburger Hill og billig-cola fra Rema er toppen av moro.
MrLuni Skrevet 5. mars 2010 Skrevet 5. mars 2010 Argh... Noen som gidder å mekke et fors i trondheim?
Skjelvgråt Skrevet 5. mars 2010 Skrevet 5. mars 2010 Irriterer meg at resten av klanen vår har bad company 2, vi skal ha turnering der premien blir sponset av EA, altså EA sponser oss og alt. Sucks og ikke få kjempe for æren vår^^
After Dark Skrevet 5. mars 2010 Skrevet 5. mars 2010 Huff for en dritt form man skulle være i. Aldri mere alko på den her karn. Sier du nå ja...
TheKims Skrevet 5. mars 2010 Skrevet 5. mars 2010 Huff for en dritt form man skulle være i. Aldri mere alko på den her karn. Sier du nå ja... Mener det særiøst. Skal på avrusnings klinikk i morgen tidlig. Har vært litt mye drikking de siste månedene pga angst.
Inaktivbruker_101125 Skrevet 5. mars 2010 Skrevet 5. mars 2010 Raskt spørsmål: Hva er en vanlig overføringsfart fra laptop -> laptop med en CAT5e-kabel?
Gjest Slettet+6132 Skrevet 5. mars 2010 Skrevet 5. mars 2010 Irriterer meg at resten av klanen vår har bad company 2, vi skal ha turnering der premien blir sponset av EA, altså EA sponser oss og alt. Sucks og ikke få kjempe for æren vår^^ Så kjøp Bad company 2 da? En kan jo fint gjøre det over steam om du trenger spillet med en gang. Jeg for min del vurderer å kjøpe det spillet ganske snart, virker tøft.
MrLuni Skrevet 5. mars 2010 Skrevet 5. mars 2010 Raskt spørsmål: Hva er en vanlig overføringsfart fra laptop -> laptop med en CAT5e-kabel? ingen aning. Irriterer meg at resten av klanen vår har bad company 2, vi skal ha turnering der premien blir sponset av EA, altså EA sponser oss og alt. Sucks og ikke få kjempe for æren vår^^ Så kjøp Bad company 2 da? En kan jo fint gjøre det over steam om du trenger spillet med en gang. Jeg for min del vurderer å kjøpe det spillet ganske snart, virker tøft. Ja spillet er GENIALT
After Dark Skrevet 5. mars 2010 Skrevet 5. mars 2010 Huff for en dritt form man skulle være i. Aldri mere alko på den her karn. Sier du nå ja... Mener det særiøst. Skal på avrusnings klinikk i morgen tidlig. Har vært litt mye drikking de siste månedene pga angst. Hørtes plutselig værre ut ja. Ta det helt ut i kveld som site kvelden da?
Eplefe Skrevet 5. mars 2010 Skrevet 5. mars 2010 Glimti: Ja, det var egentlig bare for å eksemplifisere hvor ufattelig Israelfokusert jentungen er, for Israel er langt i fra det eneste landet som har ratifisert den konvensjonen.
L4r5 Skrevet 5. mars 2010 Skrevet 5. mars 2010 øy, nytt portal spill kos Og det får coop. http://www.gamestop.com/Catalog/ProductDetails.aspx?product_id=77276
Lord Britishface Skrevet 5. mars 2010 Skrevet 5. mars 2010 (endret) Glimti: Ja, det var egentlig bare for å eksemplifisere hvor ufattelig Israelfokusert jentungen er, for Israel er langt i fra det eneste landet som har ratifisert den konvensjonen. Nå skjeler du bort fra det opprinnelige emnet her, som klart og tydelig var: "Lærere er duster, for de lar ikke Glimiti gjøre som han vil i timene". Endret 5. mars 2010 av Lord Britishface
Nopros Skrevet 5. mars 2010 Skrevet 5. mars 2010 Glimti: Ja, det var egentlig bare for å eksemplifisere hvor ufattelig Israelfokusert jentungen er, for Israel er langt i fra det eneste landet som har ratifisert den konvensjonen. Du skjeler du bort fra det opprinnelige emnet her, som klart og tydelig var: "Lærere er duster, for de lar ikke Glimiti gjøre som han vil i timene". Jeg har savnet deg.
Anbefalte innlegg