Nopros Skrevet 2. mars 2010 Skrevet 2. mars 2010 Skal hvert fall få med meg Mark Knopfler og Motorpsycho
Datasmurf Skrevet 2. mars 2010 Skrevet 2. mars 2010 Steinkjerfestivalen og Storåsfestivalen i alle fall! Så med andre ord, Alice Cooper, Kråkesølv og Gåte så langt. Men for meg er Gåte det største og mest awesome uansett. ^^
KKake Skrevet 2. mars 2010 Skrevet 2. mars 2010 Noen forumfolk som skal på noen spennende konserter til sommeren da? The Prodigy's Warriors Dance Festival @ Milton Keynes.
Deadringer Skrevet 2. mars 2010 Skrevet 2. mars 2010 Da er jeg hjemme etter å ha blitt fora opp av Bazukh. Det var digg. Nå er det time to sleep.
Pokey Skrevet 2. mars 2010 Skrevet 2. mars 2010 Yo. Noen som vil hjelpe en fattig stakkar med å finne "Sider med videoer du enten blir irritert eller avhengig av" (elns)-tråden? Finner den ikke
Aleks Skrevet 2. mars 2010 Skrevet 2. mars 2010 Jeg har vert på date med tøse_guri Jeg har vert på date med tøse_guri Rawr. Good for you
Bytex Skrevet 2. mars 2010 Skrevet 2. mars 2010 (endret) Rammstein var beintøft for et par uker siden i Oslo, hvertfall. Kunne bare 2-3 av låtene fra før men det gjorde ikkeno. Tror de må ha et millionbudsjett bare i bensin, med så mye flammer på scena på et par timer. Oppvarmingsbandet Combichrist var forresten også veldig bra. Er en nordmann sitt prosjekt, han har bl.a. Icon of Coil også. Det var 2 trommiser på scenen som spilte helt sjukt samspilt, mens de så ut som "Dyret" på Muppet Show hele tiden. Sprøtt å se på. Endret 2. mars 2010 av Bytex
Datasmurf Skrevet 2. mars 2010 Skrevet 2. mars 2010 Yeah, fett da de avslutta også. Jeg digger Combichrist, hørt på dem i et par år. Elsker "WTFIWWY"
KKake Skrevet 2. mars 2010 Skrevet 2. mars 2010 Combichrist er råtass! Har hørt på dem i et års tid nå etter at en klassekamerat introduserte meg for dem. Og bare for å briefe litt med Combichrist-kunnskaper skal jeg vise at jeg kan knekke Sjur sin "kode". What The Fuck Is Wrong With You (People).
Tunky Skrevet 2. mars 2010 Skrevet 2. mars 2010 Jeg skal på Metallica i April og gleder meg masse til det! Det blir SYKT konge! Også er det Hove i juni/juli, da.
Bytex Skrevet 2. mars 2010 Skrevet 2. mars 2010 Jeg har bare Joy of Gunz og den likte jeg ikke noe særlig når jeg kjøpte den, så har ikke blitt stort mere. Men det jeg hørte på konserten var jo mye bedre. Ikke bare raske dunke-trommer og distorted vræling.
Datasmurf Skrevet 2. mars 2010 Skrevet 2. mars 2010 Combichrist er råtass! Har hørt på dem i et års tid nå etter at en klassekamerat introduserte meg for dem. Og bare for å briefe litt med Combichrist-kunnskaper skal jeg vise at jeg kan knekke Sjur sin "kode". What The Fuck Is Wrong With You (People). Flink Arekey ^^
Bytex Skrevet 2. mars 2010 Skrevet 2. mars 2010 Hva bør jeg finne med de, da? Hvilke låter spilte de på konserten forresten?
Anbefalte innlegg