Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+5132
Skrevet

Jeg skal tilfredsstille en indrefilet av svin etterpå! :)

:dremel: Jeg leste feil.

Skrevet

Det er det også, kan sikkert poste bilde etterpå :)

Do that.

Tror jeg må skrive opp helstekt indrefilet av svin på den neste ukesmenyen min.

Lurer på hva jeg skal ha inntil da. Potetbåter er jo en klassiker, men kan jo ta noe annet.

*planlegge*

Skrevet

Anfall, i lol'd, trodde jeg leste feil av det du skrev :p

Lars: Jeg kjører på med noisetter ikveld, fileten bruner jeg i panna før jeg surrer spekeskinke rundt og har soltørkede, hakket, tomater inni. Legger så det i en en ildfastform med stekefolie over og har den i ovnen i en 20 minutters tid :)

Skrevet

Har aldri direkte badet på hverken brunt eller grønt. Pleier å foretrekke brunt egentlig. Det er så varierende kvalitet på det grønne jeg har fått. Brunt er som regel mye lettere å vite hva man får. Smakte noe skikkelig digg grønt på wacken i fjor da. Var en sveitser som kom med noe skikkelig namme. Beste jeg noen gang har vært borti.

Har vurdert å lage meg et growskap et par ganger så jeg kan gro selv da. Tviler bare på jeg er så flink gartner. :p

Kunne virkelig godt for noe godrøyk nå egentlig. Desverre så har jeg ikke noe særlig kontakter her i byen.

Learning by doing ;)

Selv er jeg en grønngutt, ikke det at jeg ikke liker brunt, men du vet...

Skrevet
Noen som vet hvordan man får listen over mest aktive brukere i en tråd nå som vi har nytt forum?
Eksempel: https://www.diskusjon.no/index.php?app=forums&module=extras&section=stats&do=who&t=1032285Evt. en der jeg ikke leder: https://www.diskusjon.no/index.php?app=forums&module=extras&section=stats&do=who&t=456520

Sondre: For å svare på ditt spørsmål, når du sitter med listen for tråder i en kategori så trykker du på "2000 svar" da får du opp statistikken :)

Takk, folkz. :)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...