Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet hvor det er å få tak i kamuflasjeklær? Helst hvitt, som snøen, men det hadde vært kult med sånn skikkelig grønn kamuflasjedrakt med masse frynser, sånn som han snipern i Call of duty! :)

Kanskje du finner noe på Army Shop. Billig er det nok ikke da men :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fant noe bruktbart. Vet dere hvor jeg får kjøpt et skikkelig skjegg? Altså liksom-skjegg som ser realistisk ut og kan klistres på eller noe. Tar nok litt for lang tid å vokse ut noe brukbart. :p

Skrevet

Fant noe bruktbart. Vet dere hvor jeg får kjøpt et skikkelig skjegg? Altså liksom-skjegg som ser realistisk ut og kan klistres på eller noe. Tar nok litt for lang tid å vokse ut noe brukbart. :p

Hva har du planer om nå?

Skrevet (endret)

Hva har du planer om nå?

Kle meg ut som en ex-marinejeger, nå uteligger og segnevæter, og stjele kaninene dine.

Nei, jeg har stumfilmprosjekt på skolen hvor vi lager Fritt vilt 8 og jeg skal kle meg ut som en skogmann og drepe og voldta 3 jenter. :)

Endret av Wiciwato
Skrevet

I alle dager. Colaen som ble fryst siden den lå i bilen smakte møkk når jeg åpnet den, men nå som den har stått noen timer så er den full av futt igjen :dontgetit:

Skrevet

Jeg synes det er helt greit å ha vinterferie neste uke. Da kan jeg bruke min kjæres bursdag på å skjemme ham skikkelig vekk, spise frokost på sengen med ham og kose oss skikkelig før jeg går på jobb, og så en bedre middag på kveldstid. :wee:

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...