Deadringer Skrevet 18. februar 2010 Skrevet 18. februar 2010 Kvinnfolka er på skolen og tar utdanning Noe de ikke burde være. De burde være hjemme og ta den jævla oppvaska.
Mephistopheles Skrevet 18. februar 2010 Skrevet 18. februar 2010 Eksen la ned påstand om at eg skulle ta til takke med annankvar helg og kvar onsdag med guten. Heldigvis var mekleren automatisk sympatiserande med ein far som lever og ander for ungen sin. At eg var den av partane rundt bordet med ryggdekning for uttalingane min hjalp og på. Eksen skreiv under, noko motvillig, på ein 50/50 avtale. HURRA!!!!
Studina Skrevet 18. februar 2010 Skrevet 18. februar 2010 Mye vil ha mer Har de fått smaken på studentlivet, er det vanskelig å komme seg vekk fra det
L4r5 Skrevet 18. februar 2010 Skrevet 18. februar 2010 Eksen la ned påstand om at eg skulle ta til takke med annankvar helg og kvar onsdag med guten. Heldigvis var mekleren automatisk sympatiserande med ein far som lever og ander for ungen sin. At eg var den av partane rundt bordet med ryggdekning for uttalingane min hjalp og på. Eksen skreiv under, noko motvillig, på ein 50/50 avtale. HURRA!!!!Nice! Gratulerer!
Deadringer Skrevet 18. februar 2010 Skrevet 18. februar 2010 Eksen la ned påstand om at eg skulle ta til takke med annankvar helg og kvar onsdag med guten. Heldigvis var mekleren automatisk sympatiserande med ein far som lever og ander for ungen sin. At eg var den av partane rundt bordet med ryggdekning for uttalingane min hjalp og på. Eksen skreiv under, noko motvillig, på ein 50/50 avtale. HURRA!!!! Så bra, gratulerer!
TheKims Skrevet 18. februar 2010 Skrevet 18. februar 2010 Eksen la ned påstand om at eg skulle ta til takke med annankvar helg og kvar onsdag med guten. Heldigvis var mekleren automatisk sympatiserande med ein far som lever og ander for ungen sin. At eg var den av partane rundt bordet med ryggdekning for uttalingane min hjalp og på. Eksen skreiv under, noko motvillig, på ein 50/50 avtale. HURRA!!!! Gratulerer. Jeg har annenhver helg å synes det fungerer fint, Avstanden spiller jo litt rolle i mitt tilfelle. 12 mil en vei så blir vanskelig med 50/50 her.
Eplefe Skrevet 18. februar 2010 Skrevet 18. februar 2010 Eksen la ned påstand om at eg skulle ta til takke med annankvar helg og kvar onsdag med guten. Heldigvis var mekleren automatisk sympatiserande med ein far som lever og ander for ungen sin. At eg var den av partane rundt bordet med ryggdekning for uttalingane min hjalp og på. Eksen skreiv under, noko motvillig, på ein 50/50 avtale. HURRA!!!! Åååh, nå ble jeg kjempeglad på dine vegne! Så ufattelig koselig å se at det for en gangs skyld ble rettferdig fordeling i en slik sak!
Kverulantus Skrevet 18. februar 2010 Skrevet 18. februar 2010 Eksen la ned påstand om at eg skulle ta til takke med annankvar helg og kvar onsdag med guten. Heldigvis var mekleren automatisk sympatiserande med ein far som lever og ander for ungen sin. At eg var den av partane rundt bordet med ryggdekning for uttalingane min hjalp og på. Eksen skreiv under, noko motvillig, på ein 50/50 avtale. HURRA!!!! Gratulerer =D
Mephistopheles Skrevet 18. februar 2010 Skrevet 18. februar 2010 Eg er nærast frå meg av lykke! Fredag til fredag annankvar veke, dette vert stor stas. No må eg berre finne meg ein kul leilighet, slik at eg kan gje bokhylla og arbeidspulten dei omgjevnadane dei fortener... Vert fantastisk å koma seg ut.
Shikaru Skrevet 18. februar 2010 Skrevet 18. februar 2010 så bra on another note. jeg må få kjøpt meg egen steikeovn (sånn liten hybelovn), nytt bord, og vannkoker snart.
Zlatzman Skrevet 18. februar 2010 Skrevet 18. februar 2010 Gratulerer! Mye vil ha mer Har de fått smaken på studentlivet, er det vanskelig å komme seg vekk fra det Og det er ikke så rart, studentlivet er selve LIVET!
tsghost Skrevet 18. februar 2010 Skrevet 18. februar 2010 Eksen la ned påstand om at eg skulle ta til takke med annankvar helg og kvar onsdag med guten. Heldigvis var mekleren automatisk sympatiserande med ein far som lever og ander for ungen sin. At eg var den av partane rundt bordet med ryggdekning for uttalingane min hjalp og på. Eksen skreiv under, noko motvillig, på ein 50/50 avtale. HURRA!!!! Gratulerer!
Sameboe Skrevet 18. februar 2010 Skrevet 18. februar 2010 Eksen la ned påstand om at eg skulle ta til takke med annankvar helg og kvar onsdag med guten. Heldigvis var mekleren automatisk sympatiserande med ein far som lever og ander for ungen sin. At eg var den av partane rundt bordet med ryggdekning for uttalingane min hjalp og på. Eksen skreiv under, noko motvillig, på ein 50/50 avtale. HURRA!!!! Grats! Og god morgen folkens!
Herr Brun Skrevet 18. februar 2010 Skrevet 18. februar 2010 Er fint å være student =) Hva studerer du?
Anbefalte innlegg