Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Vi skulle egentlig ha 50Mbit/s linje men sandefjord bredbånd sa det ikke var så veldig nødvendig. Veit hvertfall at jeg skal ha det i min vakre hybel i Horten neste år.. Tenke seg da*50Mbits* :D

 

Tar samtidig anledningen til nytte og spør om en ting, for det står i kontrakten at:

 

Hva får du?

Velg mellom 10, 30 eller 50 Mbit/s

Lik opp- og nedlastingshastighet

Fast månedspris

Alltid pålogget

 

Men når jeg tar speedtest så har jeg 30mbits ned og 8-9mbits opp?

Er dette riktig eller er det noe galt?

Endret av Captn Jack Yarr'ow !
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg fikk akkurat en merkelig ide ang. det flashe-bildet.

 

La oss si at man har en overnattingsgjest som sover i sofaen. Så hooker man prosjektøren opp mot PC'n, kjører gif-bildet på fullscreen og viser bildet på hele veggen bak senga midt på natta. Og se reaksjonen når personen våkner for å tisse e.l.

 

739d.gif

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Jeg fikk akkurat en merkelig ide ang. det flashe-bildet.

 

La oss si at man har en overnattingsgjest som sover i sofaen. Så hooker man prosjektøren opp mot PC'n, kjører gif-bildet på fullscreen og viser bildet på hele veggen bak senga midt på natta. Og se reaksjonen når personen våkner for å tisse e.l.

 

http://img42.imageshack.us/img42/9339/739d.gif

Ville ha betalt for å ha sett det der utført :D

 

 

Minner meg litt om en bekjent av pappa som skremte vette av lillesøsteren sin. Han snek seg inn i rommet hennes mens hun sov...dyttet en STOR sånn gitarforsterker under senga hennes..fant den lengeste kabelen han fant til mikrofonen og skrudde volumet på det høyeste han kunne så da hun hadde lagt seg og sovet en time eller to så skrudde han den på og ropte BØØØØØØØØØØØØØØØØWÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆ alt han maktet :p

Lenke til kommentar
Minner meg litt om en bekjent av pappa som skremte vette av lillesøsteren sin. Han snek seg inn i rommet hennes mens hun sov...dyttet en STOR sånn gitarforsterker under senga hennes..fant den lengeste kabelen han fant til mikrofonen og skrudde volumet på det høyeste han kunne så da hun hadde lagt seg og sovet en time eller to så skrudde han den på og ropte BØØØØØØØØØØØØØØØØWÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆ alt han maktet :p

Gjorde noe lignende.

Jeg vekte søstrene mine med gasshorn :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...