Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Jeg har spist heimelaga lapskaus, og nyter nå dessert. Brownies, is og vafler. Mmmm.
Jeg stekte vaffel tidligere i dag...ble mett på bare å småspise innimellom mens jeg stekte og allikvell tok det meg liek 3kvarter å steke hele den faens haugen. Blir slik når beboere og personalet vil ha vaffelkake.

 

 

Peppes-pizza på døra innen 20.04 :---D

HVa sa direktøren? Er du ute av styret?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er jeg alene om å like gamle ting? Og da mener jeg fra 1900-tallet.

 

Etter farmors død i fjor var mamma og pappa og hentet masse gamle bilder og brev fra huset hennes i går. Satt nettopp med mamma og så på dem. Kult å se kjærlighetsbrev skrevet fra farfar til farmor fra 1930-40-tallet, og bilder av pappa når han var liten fra 60-tallet. Var også et s/h-bilde av oldefar som skikkelig gamling, vet ikke når det er tatt, trolig en gang mellom 60- og 70-tallet (med tanke på at han fikk barn i 1920 så bør han vel vært ganske gammel da..)

Lenke til kommentar

Jeg holder på og laste ned.

Har den beste og dyreste bredbånden til Altibox. Laster ned på ca 2MB/s og youtube pluss surfing. Likevell mens alt dette står på sier speedtest.net at jeg har DL på 3,8MB/S. Hvorfor bruker da enkle youtube sanger flere minutter på og loade? :/ 3,8MBs er jo faktisk ganske mye og en dårlig kvalitets 2minutter youtube video kan umulig være på mye .

Lenke til kommentar
Jeg holder på og laste ned.

Har den beste og dyreste bredbånden til Altibox. Laster ned på ca 2MB/s og youtube pluss surfing. Likevell mens alt dette står på sier speedtest.net at jeg har DL på 3,8MB/S. Hvorfor bruker da enkle youtube sanger flere minutter på og loade? :/ 3,8MBs er jo faktisk ganske mye og en dårlig kvalitets 2minutter youtube video kan umulig være på mye .

Du veit hvor mange streaminger youtube foretar i sekundet? Til og med via egne CDN-nettverk så kan trafikken nå peaks som gjør at ting går sørpetreigt.

Endret av clvñ
Lenke til kommentar
Er jeg alene om å like gamle ting? Og da mener jeg fra 1900-tallet.

 

Etter farmors død i fjor var mamma og pappa og hentet masse gamle bilder og brev fra huset hennes i går. Satt nettopp med mamma og så på dem. Kult å se kjærlighetsbrev skrevet fra farfar til farmor fra 1930-40-tallet, og bilder av pappa når han var liten fra 60-tallet. Var også et s/h-bilde av oldefar som skikkelig gamling, vet ikke når det er tatt, trolig en gang mellom 60- og 70-tallet (med tanke på at han fikk barn i 1920 så bør han vel vært ganske gammel da..)

Neida,er du ikke. Er artig å titte på loftene til besteforeldre og finne masse rare ting og tang.
Lenke til kommentar
Er jeg alene om å like gamle ting? Og da mener jeg fra 1900-tallet.

 

Etter farmors død i fjor var mamma og pappa og hentet masse gamle bilder og brev fra huset hennes i går. Satt nettopp med mamma og så på dem. Kult å se kjærlighetsbrev skrevet fra farfar til farmor fra 1930-40-tallet, og bilder av pappa når han var liten fra 60-tallet. Var også et s/h-bilde av oldefar som skikkelig gamling, vet ikke når det er tatt, trolig en gang mellom 60- og 70-tallet (med tanke på at han fikk barn i 1920 så bør han vel vært ganske gammel da..)

 

Nei, jeg elsker gamle ting. Elsker å bruke både gamle ord og uttrykk, gamle klær, gamle ting, etc.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...