Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hadde bare fraps fungert uten lagg så hadde det vært topp. Har søkt igjennom youtube på hvordan man fjerner lagg på fraps, men det har ikke fungert.

DU! CamStudio. I recomand! :new_woot:

Skrevet (endret)
Hvordan finne ut hva slags specs PC min har? :)
Start > kjør > dxdiag (eventuelt) > Save log

Hadde bare fraps fungert uten lagg så hadde det vært topp. Har søkt igjennom youtube på hvordan man fjerner lagg på fraps, men det har ikke fungert.
Reserver en egen prosessorkjerne til FRAPS og legg opptakene til en separat og nylig defragmentert harddisk. Eventuelt juster ned grafikken og/eller oppløsningen i spillet om du har en svak maskin.

Edit: Du kan også spesifisere fraps til å halvere oppløsningen på opptakene. Det pleier å eliminere det meste av forsinkelser.

Endret av fargoth
Skrevet (endret)

Jeg missbruker tråden litt for jeg trenger svar fort.

Må jeg betale tv-lisens om jeg kjøper mitt første tv i mitt navn? Jeg bor hjemme og forsørges av mine foreldre

Klarer ikke finne noe om det på lovdata

Endret av JFM
Skrevet
Jeg missbruker tråden litt for jeg trenger svar fort.

Må jeg betale tv-lisens om jeg kjøper mitt første tv i mitt navn? Jeg bor hjemme og forsørges av mine foreldre

Japp.

Skrevet
Jeg vet hva Mr.anki må ha som sitat på russekortet!

Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like

*poste bilde av McDonald som himler med augene medan han leser ei bok*

What the fuck am i reading?

Skrevet
hahaha, jeg sitter og ler over benny og foreldrene om tg ;D

Feige som de var har de ikke svart på mld mine da :(

Kan love deg jeg fikk svar :p

Nå er det litt frekt og bare sende meldinger/ringe selvom sønnen sier det er greit.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...